2006/11/19

007

Postavil som sa do radu pred pultom s lahôdkami. Predo mnou stála mladá sympatická dáma, čo priťahovala moju pozornosť svojim vzhľadom a tiež nákupom. Vyberala si salámy a mäsové výrobky s rôznou štruktúrou rezu. Ja som mal chuť na zavináče.

Obďaleč postával s nákupným vozíkom môj bývalý kolega. Obzeral sa po okoloidúcich ženách. Tiež to rád robím, ale teraz som bol zaujatý pestrosťou nákupu ženy predo mnou a tiež som odhadoval, pre koho to asi chystá. Napadlo ma, že to musí byť nejaký veľký labužník.

Než som to stačil domyslieť, bol pri nej - môj bývalý kolega. Úsmev na tvári vyjadroval nefalšovanú pohodu, aj dáma predo mnou sa srdečne usmiala on mi podával ruku so slovami: dovoľ, aby som ti predstavil svoju manželku... Veľmi ma potešilo. Zaželal som mu dobrú chuť k tým dobrotám a po niekoľkých spomienkových vetách sme sa rozlúčili.

Zo supermarketu som odchádzal pešo, nemám to ďaleko. Kolega s mladou manželkou práve odfrčali na športovom aute s pekným EČV - 007. Uznanlivo som za ním kývol. Ak je naozaj 007, bude to len jedna z jeho krásnych žien...

1 komentár: