2006/12/14

Pleurotus ostreatus

Po slovensky Hliva ustricová, čakala na môj zásah do jej osudu. Rád varím, keď som hladný, tak prvým krokom k môjmu účinkovaniu v kuchyni je vždy hlad. Dnes sa mi podarilo dosiahnu potrebnú prahovú úroveň presne na obed. Príprava vstupných surovín, vrátane tepelného spracovania mi trvala 3/4 hodinu, konzumácia - pol hodinu... Dnes to začalo tak, že som ráno dostal základný pokyn od manželky:

- Tu máš hlivu, urob ju na obed, príprava je jednoduchá...

Než som sa spamätal, už bola preč. Jednoduchá príprava podľa mňa začala v googli hľadaním vhodného jednoduchého receptu... Nakoniec som všetky zamietol a použil som všetko vhodné, čo som doma našiel (keď už varím, nech je to dobré...), v tomto poradí:

- slanina, 4 cibule, jedna mrkva, dva petržleny, kúsok kalerábu, kúsok zeleru, hlivy, pol hlavy cesnaku, dva červené baranie rohy, 1 paradajka, trochu vegety, dve vajcia, soľ a zmes čierneho a zeleného korenia a nakoniec som pridal ešte 4 nakrájané kyslé uhorky...

Bol som prekvapený, aké to bolo dobré a svedčí o tom aj pochvala od manželky... Rýchle som vám o tom napísal, lebo keď nie som hladný, žiadne recepty si nepamätám. Dobrú chuť k vašim výtvorom v kuchyni. Fotografiu nemám, nemal som čas na také zábavky...

3 komentáre:

  1. ten hlad musel byť naozaj riadne veľký, keď fotáčik ostal spať...:))))

    a príloha???
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prílohou bol chlieb náš každodenný...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skúsim, určite:o) hliva je super a je zdravá

    OdpovedaťOdstrániť