2007/03/23

Hurá, piatok...

Keď som bol "nezamestnaný" každý deň bol rovnaký, neplatil na mňa piatok, ani sviatok. Teraz keď som nádenník* v oblasti "síejdí", má pre mňa piatok opäť svoj zabudnutý význam. Nutne sa potrebujem odreagovať od CAD diametrálne odlišnou aktivitou na báze CAB (Computer-aided-blogging)...

Keby som sa spoliehal iba na dnešné príhody v práci, veľa by toho nebolo, iba ráno jedna taká nevhodná do spoločnosti, lebo sa stala na WC... Jedna (už) stará reklama hlásala, že na nete je všetko... už viem, že je to pravda. Je to neuveriteľné, ale takmer navlas podobnú príhodu som našiel na blogu scarabeus... Tak načo sa namáhať, keď stačí odkaz..?

Keď som už vonku, takpovediac u konkurencie, začítal som sa aj do iných článkov a hneď na začiatku som narazil na jazykový skvost "o vecnej laske", len by som prosil, nekritizovať, je to naozaj chutné... pre pohodlných, malá citácia:

"..kazdu chvylku s terajsou osobou myslim len a len nanu!:( nedokazem zabudnut na tie krasne chvylky tie objatia bozky vylety s rodicmi a s nou prechadzky po bielom snehu.."

Hneď o kúsok ďalej som našiel niečo, na čo vás chcem nalákať (ale myslite na to, že dobrého aj málo stačí), je to úprimnosť nadovšetko, prekrásny citát, skoro reklama na ragnarok :
"...Tento blog bude dúfam úspešný, ak nie, tak ho zmažem... Taktiež sa okrajovo zaoberám mágiou. Momentálne mi viac nenapadá :D..."
Aby som bol spravodlivý, v tamtých blogoch sa tiež dajú tušiť pohnuté ľudské osudy, u mortishie alebo u leeloo, ale to sú trochu vážnejšie veci...

Pred pár dňami si môj šéf vymieňal s kolegyňou kopu super vtipov, až sa mi brucho natriasalo... Chcel som sem nejaké dať na známosť, ale nešlo to, kolegyňa všetko zmazala a pamäť na vtipy nemá... Tak len jeden aktuálny:

- Zaplatili ste už DANE? pýta sa Fero kolegov v práci.
- Pravdaže, svorne odpovedajú
- To je zaujímavé, všetci jej platia a nikto ju nepozná...

Nakoniec múdrosť:

Najhoršia rada niektorým ľuďom: Buďte sami sebou...

p.s. nehnevajte sa na mňa, toto som si všimol dodatočne v záhlaví blogu ako motto:

Môj blog, ktorý budem používať, ak pocítim potebu :D

Je to krásne...

____________________________________________________________
*nádenník -a mn. -ci m. pomocný robotník (v min. pracujúci za dennú mzdu);

8 komentárov:

  1. silviah, načo toľko slov..? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vo virtualnom svete clovek najde kde-co, tak ako v nevirtualnom a este k tomu nanho neprsi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. elisabeth, to čo tu virtuálne hovoríš, má logiku, aj vtip... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. všetkým: článok na ktorý som odkazoval v linke na "scarabeus", sa medzičasom záhadne stratil... je mi ľúto..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a je sobota. teda uz nedela. a ja citam blog na piatok a huraaa u mna ziadne nie je. a radsej uz mlcim. a mlcim tu a aj mlcim na svojom blogu, lebo by to skoncilo cimsi 'horsim', ako komentarmi: smutnee...

    skoda toho strateneho clanku. a inak dik za tie citacie pre pohodlnych ludi ako ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ave, nič si z toho nerob, že dni idú jeden za druhým, keby čas neplynul, nežili by sme..
    dobré je, že to tak poeticky vnímaš, aj keď možno práve teraz smutne..
    tvoje komentáre povzbudzujú a nemlč..
    článok o rannej príhode - skúsim napísať ten svoj, možno to chvíľu potrvá.. citácie pre pohodlných - to som urobil, lebo viem, som pohodlný.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten jazykový skvost o vecnej láske je skutočne úžasný...
    vďaka za príjemné čítanie...
    je zaujímavé sledovať, po akých okolitých svetoch sa (aj) virtuálne túlaš..

    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mia, občas mám túlavé wéwéwé :)

    OdpovedaťOdstrániť