2007/03/31

Piatok je preč

Nemám spot na piatok... a to ma veľmi mrzí. Však nevadí, piatkové srandičky sme si prečítali v pyžame u girl (čítajte opatrne, tento krát nejde o erotiku)... Pravda, niečo som chystal, ale zdalo sa mi to málo vtipné na piatok, tak som to nechal v drafte. Veď posúďte sami:

Voľný piatok - je piatok a nepracujem, zo zotrvačnosti však myslím na robotu (nesmejte sa)... Najväčšou nepríjemnosťou v práci je čas upratovania. Okolo jedenástej príde upratovačka a začne šuchotať plastovou hubicou vysávača po kamennej dlažbe, za ňou zavíja jej starý vysávač. V tom čase bývam v najväčšom pracovnom zanietení a stresuje ma aj žalúdok, hlásiaci sa o prídel energie.

Procedúra - upratovanie nie je jednoduchý akt, je to procedúra. Po vysávači príde na rad široký mop na stieranie podlahy, hrmotanie stoličkami a ak včas neuvoľníte svoj post, zájde vám s mopom aj medzi nohy s jemným náznakom erotiky... Tretie dejstvo je založené na utieraní prachu zo stolov a iných zariadení s výnimkou obrazovky monitora...

Monitor a google - na mojom bývalom pracovisku som mal monitor CRT, ktorý mi slúžil aj ako super rýchla externá operačná pamäť. Na jeho pomerne široký plastový okraj som si zapisoval aktuálne telefónne čísla a odkazy... Stačil jediný pohľad a hľadanú informáciu som našiel rýchlejšie ako v goooogli... Preto som upratovačke zakázal utierať môj monitor, aby som neprišiel o dôležitý zdroj informácií.

Veľké hlavy - Dnes je iná doba, informácie majú cenu zlata, každý majiteľ si ich stráži ako oko v hlave. Prístupové kódy meníme povinne raz za mesiac. Je to náročné na zapamätanie stále nového a nového hesla. Moderné monitory LCD majú úzke rámy, tak sa tam nezmestia ani telefónne čísla, lebo sú široké... a široké sú aj heslá a kódy, z ktorých máme veľké hlavy, aby sa tam všetky kódy zmestili...

3 komentáre:

  1. no celkom dobre je to u vás zariadené, že upratovanie v piatok..
    ostanú dva krásne dni voľna..na rôzne príjemné aktivity (trebárs s tým jemným náznakom)... :)

    fajn článok...taký slnečný, ako je u nás teraz deň.. :)

    ináč, na ten rám CTR monitoru si píšem odkazy aj ja...je to príma..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neznasam to upratovanie a tie kecy okolo toho a poprehadzovane veci na stole. neviem preco to nerobia az po pracovnej dobe?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mia, upratovanie na pracovisku je každý deň, trochu si to nedomyslela, keby sa upratovalo len raz do týždňa, to by sme skoro prachom zapadli...

    pluto, na mojom bývalom to vychádzalo tak, že upratovali v čase nášho obeda. Upratovačka si vystriehla, keď sme odišli a rýchlo upratala. To vcelku ušlo, boli sme dvaja, chodili sme na obed spolu, teraz je nás 5 a nie sme zosynchronizovaní... :)

    OdpovedaťOdstrániť