2007/03/19

Sen, nekonečno a nádej

Nedávno som sledoval v televízii anketu s otázkou: Aký ste mali v detstve sen? Aký som mal?
Je ťažké odpovedať, mal som veľa snov. Časom sa menili, niektoré sa uskutočnili, iné nie, na niektoré som zabudol... Bol však najmenej jeden..., ktorý ma dlho sprevádzal životom a ešte kúsok z neho ostalo.

Som vďačný za ten celoživotný sen, aj keď celkom nenaplnený, lebo bol mojim motorom, dodával mi nádej a vieru. Je to podobné, ako pocit mladého človeka, že nič nie je nemožné, že na všetko má ešte čas... Je to nekonečný priestor, ktorý dáva nekonečné možnosti a kým ostáva kúsok nekonečnosti, stále máme nádej, stačí veriť...

.

5 komentárov:

  1. Sen, v tom zmysle je základ, podvedomie, dôležitá životná idea..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak ti z toho sna z mladosti ešte kúsok ostal, tak je stále čas na jeho možné naplnenie..keď je človek hodne trpezlivý, niektoré jeho sny sa mu vyplnia a osud si ho vyberie ..

    ..aspoň ja si tak myslím.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musí byť stále živý - ten sen -, keď si ho nekonkretizoval... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. silvia, zásah do čierneho. Som živý, aj môj sen je živý... :) Pôvodne som ho chcel konkretizovať, ale to nie je dôležité, každý ho má a každý je iný......

    OdpovedaťOdstrániť