2007/04/25

Polovičná sauna

Sauna je teplo, je horúco, je slnko. V mojich predstavách je fínska sauna... Prvá bola v Piešťanoch, raz na Vianoce. Okolo ochladzovacieho bazénika bol sneh a my bosí a nahí. Prvý dojem bol veľmi dobrý. Prvá sa navždy zapamätá, ako prvá láska, alebo stužková...

Nebolo ich až tak veľa, ale mal som ich rád, doma, na dovolenkách, v rámci rehabilitácie a raz dokonca vo Fínsku, na brehu jazera pri polárnom kruhu. Moje sauny... Sauna je síce teplo, ale bez kontrastujúceho ochladenia nie je kompletná. Takú polovičnú, možno zažiť aj tu doma, v letných horúčavách. Auto odstavené aspoň hodinu na poludňajšom slnku, to stačí...

Mám to rád, sadnúť si za volant, ktorý pálí, že treba ruky prekladať, okno nechať zatvorené a vnímať horúčavu, malý súkromný tropický svet. Nemusí to trvať dlho, stačí 5 minút, potom vyvetrať...Už sa teším na leto, ktoré sa začiatkom tohto týždňa pripomenulo. Aj som sa cestou z práce už dvakrát polovične saunoval...

A tento poznáte?
- Viete prečo na svadobných oznámeniach bývajú zobrazené dve obrúčky?
- Lebo to vyjadruje počiatočné skóre 0:0 ...

.

2 komentáre:

  1. wabt, ak vyjdú prognózy našim meteorológom, tak sa asi máš na čo tešiť.. ak nie na celé sauny, tak aspoň na veľké množstvo tých polovičných, pretože vraj má byť dlhé a veľmi horúce leto.. :)

    a ochladzovať sa budeme zvnútra dobrým vychladeným keltom.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mia nestraš, až tak som to nemyslel...

    OdpovedaťOdstrániť