2007/04/03

Veľkonočná akcia

Od včera mám nahodené letné pneumatiky, tak prosím (koho?), zimu už nevracajte späť... Nejde mi vôbec o globálne otepľovanie, iba o také malé, lokálne a sezónne.

Kvôli prehodeniu gúm som obehal dva pneuservisy a všade to vyzeralo najmenej na hodinu čakania.. Aj v tomto sa správame tak trochu stádovito. Na tretí servis som zabudol, ale vo štvrtom, na okraji mesta som dobre pochodil. Hneď som bol na rade, mal som šťastie, lebo technik sa sťažoval, že už má od rána za sebou 40 prezutí a práve to chcel zabaliť.

Keď už bolo auto na nosidlách, napadlo mi, či mám dosť peňazí, lebo poslednú tisícku som rozmenil pred pár dňami a odvtedy som bankomat nestretol... Do sumy, ktorú požadoval servisman, mi chýbala dvacka. Mávol nad tým rukou a dal sa do práce. Na záver ešte ručne skontroloval dotiahnutie skrutiek, aby bola istota.

Platil som celou svojou papierovou aj mincovou hotovosťou, dokonca v tom bola aj jedna zahraničná minca navlas podobná nášmu päťdesiathalierniku, ktorú som, ani neviem kde dostal. Výborný malý servis, kolesá mám perfektne vyvážené, hneď som ich vyskúšal až do úrovne 140...

Ženy majú umyté okná, nachystané recepty, ja mám pripravené auto na veľké Veľkonočné voľno... Vraj sú pripravení aj policajti, preto vyhlásili špeciálnu akciu o Veľkonočné vajíčko a šibáky. My spravodliví sa ich báť nemusíme, len dúfam, že si nachystali aj veľa vody pre dievčatá...

2 komentáre:

  1. wabt, tak auto máš pripravené, dvacka ušetrená, čo nie je zlé :), my, ženy, máme umyté okná a pripravené vajíčka..

    akcia môže začať.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť