2007/07/18

Uhorková sezóna

Horúčavy neprestávajú, so zmenou na daždivo a chladno sa čaká na začiatok mojej dovolenky, tak by som mal ísť... :) Aj tak nejdem, nech si počasie vystrája ako chce. Radšej ešte vyplním uhorkovú sezónu na blogu "oslavnou" spomienkou na svoj prvý blog, tak ako to v tomto čase robia niektorí iní... Dnes mi padla do oka "reťazovka" o tvorivých on-line začiatkoch:
Bloger si má spomenúť, kedy začal s on-line tvorbou, kedy začal používať internet, čo ho vtedy najviac zaujalo, čo robil a čo si cení na svojej tvorbe najviac... Potom pošle reťazovku ďalším 3-4 tvorivým blogerom... (voľne podľa pravidiel na sieťooku)
Niekde v hlavičke "wabovín" sa píše, že blogujem od apríla 2006, pravda je však taká, že prvý blog som si založil najmenej o rok skôr.. Ale to nie je dôležité, na tejto histórii si vôbec nezakladám. K blogom som sa dostal pri hľadaní možnosti a spôsobu zverejňovania (rodinných) fotografií. Potom sa to nejako tak zvrtlo, že som sa stal čitateľom a neskôr aj autorom vlastného blogu.

Nemám veľké pochopenie pre takéto hry, nanajvýš ak na uhorkovú sezónu... Nemyslím si, že by niekoho (okrem autora) až tak zaujímali odpovede na dané otázky, ale je to vec názoru, na blogu sa smie všetko, nič nie je predpísané, ako o tom píše aj Ivana Kralova vo svojom prvom článku na blogu: "Úprimne, neviem čo je blog... a ani nemyslím, že je to dôležité. Na nete sa všetko stále mení..."

Ivana svoju cestu našla. Myslím, že to je najdôležitejšie aj na blogu, nájsť svoju cestu a nebyť len podobný na niekoho...

6 komentárov:

  1. áno, je nanajvýš dôležité (hlavne pre seba) pri písaní svojho blogu ostať jedinečným, svojským... a svojím spôsobom zvláštnym.. :)

    podľa mňa to spĺňaš...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mia, dlho si tu nebola, som rád, že spĺňam aspoň tvoje predstavy... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne to ma napadlo pri čítaní - vidím, že mia to už napísala aj za mňa - waboviny sú jedinečné a originálne !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. áno, treba zostať sám sebou aj za cenu nižšej čítannosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wabt, som rada že ich spĺňaš.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všetky.. dojali ste ma, aké ste ku mne láskavé... :) teraz to budem mať ešte ťažšie...

    OdpovedaťOdstrániť