2007/09/04

Hviezdne predurčenie

Nedávno som si uvedomil, že takmer všetky moje články a úvahy sú pozitívne ladené. Nie že by mi to vadilo, som v tom nevinne, určili mi to hviezdy, som v znamení Barana...

Nevadí mi to, lebo tento môj nedostatok vyvažujú iní, ak by mi pozitívne myslenie niekto vyčítal, s čistým svedomím sa priznám, viem o tom. Dokonca sa mi stáva, že začnem písať kritický postreh a kým prídem k pointe, je z toho zmierlivé pohladenie.

Aj teraz, chcel som písať o horoskopoch, o návrhu na zmenu základných charakteristík ľudí podľa znamení a nakoniec je z toho iba mierne kritický pohľad na moje vlastné blogové schémy... Lebo hodnotiť ľudí, aj keď podľa hviezd, je veľmi ťažké...

Horoskopy považujem viac-menej za zábavné čítanie, tak predsa len prezradím, o čo ide v mojom návrhu: Baran je baran, ale ja tvrdím, že Vodnár je väčší a Ryba je najväčší baran....


(Akákoľvek podobnosť s realitou a s osobami je čiste náhodná...)

6 komentárov:

  1. každý sa občas dostane do situácie, keď sa hviezdna charakteristika Barana stane jemu vlastnou ..
    i tie najpokojnejšie a prispôsobivé váhy sú občas,,tvrdohlavým baranom".. :)
    aj keď nie len tak - živelne, ale až po zvážení danej situácie.. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm, podpisujem, jedneho barana doma mame a ten sa snazi orat celou rodinou

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si rada prečítam horoskopy všetkého druhu :-), ale vnímam to ako zábavu, resp. krátenie dlhej chvíle... Myslím, že v každom znamení je toho "natlačeného" z každého rožku trošku. A pri troche fantázie a kombinačnej zručnosti sa každý nájde v každom znamení. (Nehovorím to ako kamennú neochvejnú pravdu, ale iba ako moju názorovú vlnu). :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mia, zdá sa, že Váhy poznáš zblízka...

    elisabeth, správne si ma pochopila... len dúfam, že nie ty si ten "baran" :)

    silviah, áno, ale poteší, ak sa tam nájdeme v rovine, ktorá nám vyhovuje..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, ja som strelec :D Betka je baran.

    OdpovedaťOdstrániť