2007/09/11

Mágia čísel

Neaktuálny dátum: 9. 9. 2007 _ 2 + 7 = 9 _ tri deviatky: 9 + 9 + 9 = 27 _ 2 + 7 = 9
... nie je to "ground zero", fotil som to 9. 9. 2007 ...

11. 9. 2001 sme sa vyvaľovali na morskej pláži v Slieme... Správu nám oznámil David, on ju dostal prostredníctvom mobilu... večer sme sedeli a tŕpli pri monitore u Vlastíka, čo z toho bude?
...
Ako občerstvenie sa podávala polovica chladeného melóna pre každého, len tak, dlabať lyžicou... bol to najlepší južanský melón, aký som kedy jedol, len obavy z letu späť, domov kazili ďalšie dni dovolenky.

11. 9. 2001 _ 2 + 9 + 3 = 14 _ 1 + 4 = 5

No nič, iba som si pripomenul...

4 komentáre:

  1. šla som vtedy práve domov z práce a autobusom sa niesli obavy, či to nebude začiatok tej obávanej tretej....

    našťastie nebol.. aj keď to bolo veľké nešťastie..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. našťastie nebol... ale zvykáme si.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Magia cisel je uzasna - moj clanok o mojich dvojcatach, ktore v ten prislusny den oslavovali stvrte narodeniny ma cislo 222 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. eli, dvojčatá a tri dvojky, to je pekné...

    OdpovedaťOdstrániť