2007/09/06

Zlý deň

Niekedy sa tomu hovorí "depka"... Ja hovorím že je to len problém komunikácie s okolím... Ak sa človek dostane do defenzívy, je deprimovaný, smutný, nešťastný a nenachádza cestu k ľuďom, je nepríjemne sám, aj keď si nahovára, že nechce nikoho, nechá sa deptať...

Mojim riešením je - prevziať iniciatívu, najlepšie svojim pozitívnym vstupom do priestoru medzi ľuďmi v okolí. Dať o sebe vedieť, dať vedieť o svojej aktivite, ožiť, na "depku" okamžite zabudnúť, ako by nikdy neexistovala.

Je úplne jedno, s čím vstúpime do priestoru, hlavne, aby to bolo pozitívne a suverénne vystúpenie, bez známok predchádzajúcej "depky"... Je to zázračná metóda.... kto neverí, nech to vyskúša... :)

2 komentáre:

  1. môže to byť dobrá metóda, aj rozum nabáda, že treba na ,,depku" okamžite zabudnúť, len občas sa v sebe ťažko hľadá práve tá rozhodujúca sila, ktorá pomôže urobiť ten zázračný obrat o 180 stupňov..

    ja sa vtedy práve naopak - utiahnem do samoty, pustím si moju obľúbenú krásnu hudbu a idem veľmi veľmi skoro spať..

    a ráno vstávam ako Fénix.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som v depkovom stadiu prilis hadava, takze ju musim preckat v samote

    OdpovedaťOdstrániť