2008/02/05

Okná vesmíru dokorán

Mohol by som sľúbiť, že tu budem pokračovať so svojimi dennými zážitkami, ale v Česku sa vraví, že "sliby jsou chyby"...

Tak teda včera - pracoval som ako nádenník v ranom kapitalizme plných 8 hodín, potom som si ešte doma sadol k počítaču a presedel som tam (tu :) ďalších 5 hodín. Následky sa prejavili takým zvláštnym spôsobom, že telo hlásilo únavu pocitom chladu a miernou bolesťou v lýtkach... nebodaj chrípka, ma hneď prepadla zlá myšlienka.

Vliezol som do postele, ktorá bola riadne studená, lebo u nás sa často zabudne otvorené okno od rána až do večera a radiátor je na minime... Ani to neskúšajte, je to niečo hrozné, do rána sa nezohrejete aj keď bude radiátor hriať na maximum svojho výkonu. Problém je v tom, že vzduch sa trochu ohreje, ale všetko ostatné je chladné...

Triasol som sa pod ovčím rúnom ako osika, aj zuby mi drkotali dobrých 10 minút. Začal som hľadať príčinu aj v práci, kde som bol plne sústredený a neuvedomoval som si dosť obvyklú nepohodu, keď kolega otvára naplno radiátor aj vetracie okno... On sedí pod oknom, je naobliekaný, má aj pracovnú kombinézu na sebe, ale ja v strede miestnosti, len v košeli... Za hlavného vinníka som teda určil kolegu pod oknom...

Toto som písal dnes v práci, lebo som sa výnimočne nemohol sústrediť na prácu, lebo mi opäť uši vykrúcal - jemný vánok prievanu a ešte vošiel k nám ďalší kolega, vlastne nevošiel, iba sa postavil do dverí, tváril sa dôležito a 5 minút medzi dverami riešil svoje pracovné záležitosti s nami. Držal sa kľučky dverí, aby tým zdôraznil svoju extra pozíciu. :)

Len čo odišiel "medzidverový", už je tu ďalší, tento krát mladý východniar spravodlivo rozhnevaný na svoju bývalú svokru. Vraj jej kuchárske umenie ho skoro pripravilo o život. Aj dnes ho niekto nasrdil, jemne povedané... Vraj sa niekde dočítal, že 4% žien sú týrané a on sa pýta, prečo tak málo? Pozitívum jeho povahy je v tom, že aj keď je nahnevaný, srší svojim zvláštnym humorom.

Kolega náhle zmĺkol, dosť bolo srandy - prichádza Najvyšší... zatváram narýchlo textový súbor a nahadzujem na tvár aj na monitor pracovne zanietený postoj s rozpracovanou (dávno vyriešenou :) úlohou...

PS: O tom, ako sa cestou domov na mňa zavesila jedna Trnafčanka, možno niekedy nabudúce... :) ak by som zabudol, pripomeňte mi to prosím...

.

11 komentárov:

  1. tá prievanovo-pracovná story je mi veľmi dôverne známa a zažila som aj tých, čo si ,,za pána" nedajú vysvetliť, že vetranie je niečo iné ako permanentne otvorené okno.. :)

    a že kolegu pozdravujem.. za tú vtipnú repliku,, Vraj sa niekde dočítal, že 4% žien sú týrané a on sa pýta, prečo tak málo?"..

    som zlomyseľná a smejem sa...:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tú "Trnafčanku" som zvedavá. :-)
    Len dúfam, že nezabudneš - tak, ako na tú dávno sľúbenú poviedku či príbeh. Už sa ani nepamätám...
    .-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si to ty Silvia, len som ťa tu dávno nevidel :) ... nie, tá trnafčanka bola iná..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jejda, ty si mi pripomenul taky serial s Grygarom, strasne zaujimavy.

    Teda vas muzov zlozi len taky maly zavan v miestnosti:))? Wab, ja ti to neverim. Ved je chripkove obdobie, iste to maju na svedomi tie male virusacke potvory.
    A kolegu som si predstavila v skafandri...paskuda, a miesto snorchla mal rusku? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sasanka, keď sa vykuruje vesmír, tak to má niečo spoloční s Grygarom, či nie? Kolega nemá rusku, lebo nedávno s tou svojou telefonoval, a hovoril s ňou po slovensky... :)

    A nezabúdaj, aj malý závan niekedy dokáže veľké veci...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pozdrav kolegu, milujem taký druh humoru:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. germa, vážne? keby si ho stretla, určite by ti padol do okna...:) teda hlavne do uší....

    (sorry, malo byť do oka)

    pozdrav odovzdám... práve sa chystá na lyžovačku tam k vám, pošlem ti pozdrav po ňom.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Šťastný Nový Rok všetci,

    Rád by som sa s vami podelil o príbeh o tom, ako som ťažko prešiel z podnikania k slobodnej matke, pred pár mesiacmi som žil z necelých 2 000 eur mesačne, ale dnes som hrdým majiteľom baru a môžem sa oň starať deti a môžem Worthy Life, to všetko vďaka spoločnosti Lee Finance Inc. O súkromnej pôžičkovej spoločnosti som sa dozvedel cez priateľa, spočiatku som sa bál negatívnych vecí, ktoré som počul o online veriteľoch, ale riskoval som a požiadal o pôžičku 120 000 € na začatie podnikania ma prekvapilo, že mi bol úver schválený a po podpísaní potrebného dokumentu a splnení povinností popísaných v úverovej zmluve mi bol úver pripísaný na bankový účet za 48 hodín, dnes som investoval peniaze som hrdý majiteľ baru tu v Košiciach, rozhodol som sa podeliť o svoj príbeh s tými, ktorí hľadajú pôžičku, mohli by v prípade záujmu získať pôžičku z tejto renomovanej pôžičky. Spoločnosť Lee Finance Inc môžete kontaktovať e-mailom: info.leefinance@gmail.com

    Prajem vám veľa šťastia a dúfam, že môžete využiť túto zlatú príležitosť.

    S Pozdravom
    Gabriella

    OdpovedaťOdstrániť