2008/03/14

Ak ma stretnete, nemusím to byť ja

Je tu piatok a týždeň sa stratil ako vietor čo preletel korunami zimných stromov. Tento piatok bol zvláštny, už ráno som prešiel všetky trnavské križovatky na zelenú vlnu, iba raz som dával prednosť na zebre.

V práci, na vrátnici ma zastavili dve uniformované strážkyne a začali ma spovedať, kde robím, čo robím a hádam aj prečo to robím... Zvláštne bolo, že môj preukaz nechceli vidieť.

Vysvetlil som im princíp mojej prítomnosti na tomto pracovisku a zaklincoval to kolega, ktorý náhodou tadiaľ prechádzal, že tu robím "dobrý dojem". Napriek tomu, že mi je vlastne šéfom a dáva mi robotu, hneď som ho zaradil medzi kamarátov.

Aféra sa nakoniec vyjasnila, dievčatá si mysleli, že som bezpečnostný technik, lebo sa na neho, alebo on na mňa veľmi podobá. Na dôkaz otvorili dvere do vedľajšej miestnosti a uvidel som sa ako vo veľkom zrkadle. S úsmevom na tvári sa na mňa pozeral bezpečnostný technik. Nebudete mi veriť, aj oblečenie sedelo.

Na svete je vraj to tak, že platí akýsi duálny princíp a každý človek má aspoň jedného dvojníka. Ak tento princíp aplikujeme na vesmír, je jasné, že aj naša zem má najmenej jednu kópiu...

16 komentárov:

  1. Jeej, ja verím, že každý má svojho dvojníka, len kto vie, kde ďaleko v tom svete..? Ty si ho stretol, to musel byť zaujímavý pocit :-D Dúfam, že aj ja raz stretnem nejakú tú svoju kópiu.. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňa svojho času - a nedávno nepochopiteľne znovu - prirovnali k Emilovi z Lönnebergy. Takže čosi o tej duálnosti sveta viem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alenka, držím ti palce a potom sa drž ty! lebo aj keď sa dvojník podobá, vnútri sme (dúfam) nenapodobiteľní ... :)

    Filip, teraz aby som šiel do .. gúglu a hľadal Emila z Lönnebergy ... tak som ho našiel, je to niekto ako náš Maťko Kubko... aj to bude asi tvoj dvojník.. pekné. :) "Emilove huncútstva dobre poznajú všetci Lönneberčania".

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto ma dostalo:
    ,,Čo tu robí?"
    ,,Dobrý dojem".... :))))

    že pozdravujem šéfa... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mia, ďakujem a odovzdám..... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj aj aby som raz chcela stretnúť svoju dvojníčku.
    Mne sa zase stáva, že keď sa s niekým novým zoznámim, potom sa mi zdá, že podobné typy stretávam na každom rohu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj mne sa už stalo, že som stretla dvojníka niekoho.
    Isté je,že moju dvojníčku som ešte nenašla - ale mohlo by to byť celkom zaujímavé:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hihi, ze dvojnik... Mna jedna byvala levica uvidela, ked ku nim do roboty nastupil novy kolega. Uplne v soku mi potom o tom pisala, ze ho oslovila, on sa tvaril, ze ju nepozna. Myslela si, ze som to ja a len sa pretvarujem, ze ju nepoznam a az ked sa vytasili s menami, tak to rozdychala.

    Hihi, a potom mi hovorte, ze si levice levov dobre zapamataju... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Blueska, zaujímavý postreh s podobnými typmi ľudí, ako by sa ti otvorili oči.. a vôbec, porovnávanie nového s poznaným je podľa mňa základom poznania.. Možno raz to svoje zrkadlo stretneš.. :)

    Femma, tvoju dvojníčku si skôr všimnú iní, ty nemáš ten potrebný odstup a poznáš seba samú hlavne sprostredkovane, cez pohľady iných... :)

    Lev, tvoja príhoda je dôkazom, že okrem veľkého množstva odlišností, sú muži i zeny rovnako ľudia... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. keď som učila, deti mi vraveli, že vyzerám ako Eňa Vácvalová, tak sa s ňou musím niekde naostro stretnúť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. germa, šak hoď foto, nech aj my zhodnotíme ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. germa, práve som dopozeral Vacvalovú... a niečo na tom je. Naostro..... zaujímavé prirovnanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pamatam sa ze ked som chodil na sukromne hodiny z hudobnej nauky u jednej nemenovanej profesorky spolu so mnou k nej chodievalo jedno dievca ktore sa strasne ponasalo na americku herecku sissy spacek volala sa dominika a ona sa zaoberala so spevom mala uzasny alt davno som ju nevidel bol by som zvedavy ako sa jej teraz dari

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Anonymný - reakcia po troch rokoch, to je fajn, bod pre mňa. Za odmenu tú hudobníčku ešte raz určite stretnete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. áno súhlasím s vami že každý má vo svete dvojníka ktorý sa na neho alebo ju sa podobá ako keby boli dvojičky poviem vám že už aj ja som na to kolko krát myslel a položil si túto otázku že aj ja mám niekde vo svete svojho dvojníka jako dvojča ale neviem kde len treba si ho nájsť ale nie je to lahké niekomu sa to podarí a niekomu nie . aj na to treba mať šťastie ja v tom verím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dvojníka si (ste) zrejme ešte nenašiel (nenašli), ale našiel (našli) si (ste) môj blog a to je super, že si to niekto prečíta po takom dlhom čase. A ešte dolu hlavou, teda z Austrálie :) Ďakujem a pozdravujem letný deň u protinožcov...

      Odstrániť