2008/03/02

Účet svätí prostriedky...

Nové porekadlo...

6 komentárov:

  1. Vynikajúci nápad! Priam slovný vynález. Blahoželám!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. maroško, nebudeš mi veriť, ale verím ti a vedz, že si ma potešil... :)
    .
    silviah, sú veci medzi nebom a zemou, ktoré na prvý pohľad nezbadáš... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej tak také slovné hračky mám najradšej
    skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. blueska, som rád, že som ťa mohol potešiť hoci iba takou malou slovnou hračkou, ale úplne čerstvou ... :)

    prezradím ti, že vznikla tesne pred jej zverejnením v čete, vďaka komunikácii druhej strany bez použitia diakritiky, keď som ja prečítal vetu: ucel svati prostriedky... tak, ako je to v titulku...

    Dnes sa mi na monitore objavila iná veta: vymenili sme spatne spatne zrkadlo za nové.. a nešlo o spatne na druhú... ::))

    OdpovedaťOdstrániť