2008/03/11

Lajf is lajf

Po mojom včerajšom duchaplnom a obsiahlom zamyslení nad najkrajšou oblinou života by sa mi patrilo vyrukovať s niečim ešte všednejším... Ibaže, kde vziať a nekradnúť? Je dobrým zvykom klasických blogerov nekradnúť, ale odkazovať, odkazovať a odkazovať...

Kam by som vás teda mal odkázať? Určite nie tam, kde si myslíte, to by som si nedovolil. Ja mám radšej vtip a humor v iných podobách, tak by som si dovolil odporúčať vám klik na jednu úžasnú paródiu našej aktuálnej súčasnosti (naše současnost za pět set, beze stráty květinky...).

Life is live... tak nejako sa to spieva v istej peknej, už klasickej nahrávke z roku 1985... Ale je tu aj lajf.sk s článkom, ktorý odporúčam hlavne pracovníkom a "kádrom" z firiem a firmičiek... Aby som to nepredával ako mačku vo vreci, tak dodávam, že je to o tom ..ako usporiadať poriadny míting.. a dodávam ešte: dobrú zábavu...


Na lajf.sk to jednoducho žije...

5 komentárov:

  1. eeeej starý dobrý lajf :o)
    dobre padol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. blue... mám ho ešte na cc kazete...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som minule pri upratovaní narazila na staré kazety a chystám sa urobiť si doma oldies party :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no...
    mal si mi čo dať prečítať.. :)))
    podľa toho článku v odkaze som nejaká úplne nová kategória, keďže prezentáciu už vie urobiť aj úplný debil... :)
    naposledy, keď som bola nútená pripraviť si jednoduchú slajdšou, som sa riadne potrápila a aj tak mi s tým musel pomôcť synátor... :))))
    no,čo už...
    ešteže tá lajf is lajf je taká parádna.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parkland by one of these paths and some of the best
    Blogging software for blogs. I conceive that
    this would be two wrangle hence making a success of the discussion 'hacker'
    - with a disconfirming meaning - in popular squeeze.
    So care the armchair activist I am, I created a to pick
    up more just about money devising blogging secrets, go on reading material this clause.


    Feel free to surf to my homepage :: click here

    OdpovedaťOdstrániť