2008/06/23

Príbeh neviditeľného Petra

Od 26. mája do 11. júna som sa na wabovinách zabával písaním poviedky, ktorú som si zaradil do žánru sci-fi... Jej história začala už dosť dávno. Úvodnú kapitolu s názvom Neviditeľný príbeh som napísal v marci roku 2000, ešte pred mojim vstupom do blogovej sféry.

Niekedy v roku 2006 som Neviditeľný príbeh zverejnil na svojom blogu a veril som, že bude jednoduché na úvodnú kapitolu nadviazať v pokračovaní, no nestalo sa tak a zámer by bol upadol do zabudnutia, nebyť občasného pripomenutia a žiadostí o pokračovanie príbehu v diskusiách na tomto blogu.

Pracovať na rozvíjaní príbehu som sa odhodlal až koncom mája tohto roku a bola to skutočne príjemná práca (zábava). Dejová línia príbehu nebola vopred stanovená, možných pokračovaní i koncov bolo po každej kapitole niekoľko. Trochu som sa pri rozvíjaní príbehu nechal ovplyvniť aj názormi čitateľov.

V priebehu uverejňovania seriálu som dostal niekoľko pozitívnych ohlasov, tak som sa rozhodol príbeh "učesať" do ucelenej podoby, iba s malými kozmetickými zmenami. Nakoľko ide o trochu väčší formát, na aký sú určené waboviny, táto ucelená podoba je odteraz opäť k dispozícii pre čitateľov na inom mieste pod názvom:

Príbeh neviditeľného Petra

1 komentár: