2008/09/26

Prázdninové vynálezy

Je to tak, prázdniny a dovolenky prinášajú ľahšie myslenie, krátke úvahy, ktoré neriešia žiaden zo svetoborných problémov... Napriek tomu, keď som uvidel, ležiac na pláži, ako ťažko sa pohybuje vpred zastaralá nákladná loď, začal som premýšľať o vylepšení pohybu námorných lodí.

Nemajte obavy, svoj vynález tu nezverejním... Toho by sa hneď chytili v Amerike a moje milióny by boli v háji...

Ak ma však napadne ešte jedna podobná hlúposť zapríčinená horúcim slnkom, ktorá sa nedá speňažiť, tak to sem hodím za čerstva, aby ste sa zasmiali a keď skončia moje bezstarostné dni, začne pršať a príde jeseň, hlboko a zdĺhavo rozvláčne sa zamyslím nad osudom Sveta a ľudstva...

Hi...

3 komentáre:

  1. .-)
    Kvôli tomu predsa nemusí hneď pršať!
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. silvia, nestraš... hádam by si chcela niečo dlhé a únavné? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no, ja si myslím, že aj upršané jesenné dni môžu byť bezstarostné a pohodové a tvorivé pri hlbokom... zamýšľní sa.. :)

    OdpovedaťOdstrániť