2009/08/18

Nová metóda pestovania

V záhradke mám jednu novinku, vyvinul som novátorský prístup k pestovaniu rajčín. Nazval som to pestovaním rajčín vo vegetačnom kryte. Je to významná inovácia, ktorá šetrí námahu a znižuje náklady na pestovanie. Rajčiny sa jednoducho nechajú zarásť burinou, ktorá potom tvorí vegetačný kryt a ten nahrádza mulčovanie.

Jediným problémom je hľadanie dozretých plodov, ale tu je veľmi nápomocná ich červená farba. Metóda by sa dala aplikovať aj u iných plodín, podmienkou však je podobne nápadné sfarbenie plodov.

Možno túto metódu rozšírim na celú záhradu (už som začal...)

4 komentáre:

  1. chech, u nás sa maličký snaží preraziť metódu betónovej záhrady ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)))

    Zaujímavá metóda zdokonalenia pestovania s úsporou námahy, ktorú zas treba vyvinúť, aby si sa dopracoval ku plodom.
    Také malé ,,záhradkárske perpetuum mobile".... už len vyvinúť metódu s úsporou vlastnej energie pri oberaní plodov (môj malý návrh je, nahnať tam deti, suseda, prípadne susedku... alebo manželku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...a vyhlásiť súťaž "O najlepšieho hľadača"...
    Ale teda tá teória o mulčovaní ma absolútne nebavila. Ani som ju nedočítala do konca. Je to dlhé a fakt asi len pre pestovateľských fanatikov.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Silviah, vtipná ako vždy... :)

    OdpovedaťOdstrániť