2009/12/16

Head-line

Niet pochýb o tom, že titulok správy je dôležitý. Napríklad taký spravodajský portál Aktuality, dnes otitulkovali článok o Slotovom výroku takto:



O Slotu, pod tak celkom miernym (a pravdivým) titulkom, zrejme nebol záujem, tak o hodinu prišli na nápad zbulvarizovať titulok nasledovne:



Hneď to láka ku konfrontácii, na akú je čitateľ pri správach o Slotovi zvyknutý, nebudú mu predsa vylepšovať imidž a čitateľom kaziť radosť...

5 komentárov:

  1. kvôli zvýšeniu čítanosti článku som sa s obdobnými praktikami stretla aj u niektorých blogerov istého širokého blogportálu... :) a pritom im nešlo ,,o peníze"
    tak sa nečudujem, že sa k takým praktikám uchyľujú redaktori spravodajských portálov.. ktorým už o peníze ide.. :)
    pridávam sa k Bohdanovi... skvelý postreh

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím priznať, že nejde ani tak o môj postreh, ale o možnosť, ktorú poskytuje Google Reader tým, že v istých intervaloch prináša hlavičky správ a keď sa v článku niečo zmení, ostávajú v systéme obe verzie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wabt, si fakt dobrý! ...alebo GR? :) Neviem prečo, ale rozosmialo ma to...žeby tragikomédia s politickou zápletkou? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rosa, potešila si ma, ale GR je Karl-Johan Lönnroth, ja ešte nie :)

    ...Zatiaľ je to komédia, ktorá môže vyústiť do tragédie...

    OdpovedaťOdstrániť