2010/07/02

Pozdravy, komplimenty a spamy

Pozdravy a komplimenty.

Já jsem pan Pete Bong Bing Ting I práce s Bank of China jsem design podnikání v výši USD 22,5 milionu metru mají být prevedeny do offshore úcet s vaší pomoc, pokud si to prejí.

Mel bych požádat o vaši pomoc pri realizaci této transakce, mám v úmyslu dát 30% z celkových financních prostredku jako náhradu za vaši pomoc, ale pokud já posílám vás všechny transakce, informace o dorucení Vaší odpovedi.

Mužete mne kontaktovat na muj soukromý email: ..... a pošlete mi tyto informace pro dokumentaci úcelu.

1) jméno a príjmení 2) stávající adresou pobytu 3) soukromé telefonní císlo,

Teším se na zprávy od vás.

S pozdravem, Pan Pete Bong Bing Ting
____________________
I posielam týmto pozdrav too to you Pete...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára