2010/10/22

V trende pokusov...

Ako predpremiéra derniéry:



Ešte som tu...

Ešte sa ozývam
a celkom jasne,
ešte som váš
a ešte som tu.

Nechcem byť vašou
vzdialenou dúhou,
nechcem byť pre vás
len púhy vzduch.

Neskrývam svoje
nezvyklé vášne
a netajím svoje
prežité dni.

Ešte sa ozývam
slovami, jasne.
ešte nie som
so slovom na dne.

Ešte som stále
tu medzi vami,
ešte som svojimi
slovami tu.

...

4 komentáre:

  1. pekná, jasná a zrozumiteľná báseň, ktorá osloví...

    len mi trochu uniká ten podtitulok, keďže derniéra je posledné predstavenie a tak sa opýtam priamo: hádam nemáš v úmysle skončiť s blogom?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zlata, mila basnicka a sme radi, ze sa nam prihovaras svojimi blogmi a ze sa mienis aj nadalej delit so svojimi uvahami, radostami i starostami. Dufame, ze pani 'mia' sa obava zbytocne umyslu skoncit s blogom...:)

    ima

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K obom komentárom len toľko, že všetko raz skončí a je dobre, že nepoznáme termíny, ktoré nás čakajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Príjemné prekvapenie. Tebe sa darí aj veršovaná próza.
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť