2011/07/01

Pozor na gule

Dnes mi volala jedna pani, vraj som vyhral dve nové gule. Tak som ostal prekvapený, že načo mi budú a ona, že vraj sú to gule na pranie. Také gule čo sa vložia spolu s prádlom do pračky a už tam netreba dávať žiaden prášok. Super vec, skoro malý zázrak, otázka je len, čo v tých guliach naozaj je. Možno je v nich zatavený koncentrát pracích práškov, spolu s tou blbosťou (aviváž), čo dávajú ženy nakoniec do prania, aby sa nahradila prirodzená vôňa čistoty nejakým umelým smradom.

Skrátka a dobre, toľko ma presviedčala, že som skoro súhlasil. Ešte som sa pre istotu z mosta do prosta spýtal, aký je v tom háčik a ona, že vraj žiaden. Ich človek príde s tými guľami rovno k nám do bytu. Proste nič, len čistá výhra. Pre istotu som sa ešte spýtal, odkiaľ má moje číslo. Vraj zo zlatých stránok. Klamstvo, ale na to som prišiel až neskôr, keď som sa tam chcel nájsť. Na žiadnych zlatých stránkach nie som. Vyslovil som teda predbežný súhlas s akciou s krycím označením "guľové blesky".


Skoro vybavená vec, lebo na záver predsa len vyslovila jednu malú podmienku:  "Keď náš človek donesie tie gule, musí byť v mojom byte prítomných 5 ľudí..." A bolo po komédii... V závere som jej povedal NO, že teda radšej "veľké guľové". A bolo "po ptákoch", ako sa hovorí v Česku. Prišiel som o gule, ale aspoň bezbolestne.

3 komentáre:

  1. No co uz, vzdy v tom byva nejaky hacik...:) Pekny den.
    ima

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už som na tie dotieravé telefonáty alergická a občas patrične sprostá. Ale treba si dávať pozor.

    Minule volal chlapík z METRA. Skoro som ho zdrbala, že otravuje. Chválabohu stihol sa po pozdrave predstaviť. Len chcel vedieť, či nám chodia domov letáky a či je všetko v poriadku :-)

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haha, tak taký reklamný telefonát som našťastie ešte nedostal, aby sa ma niekto spýtal, či je doma všetko v poriadku :)

    OdpovedaťOdstrániť