2011/10/13

Sme a budeme

Zvláštna doba vyžaduje zvláštne činy, tak som prekročil svoj tieň a kúpil som si noviny značky SME. Potešiteľné bolo, že okrem koncovej ceny (s DPH) 45 centov som už nedoplácal žiadne podiely do piana. Pritom tieto noviny zo stredy 12. 10. 2011 sú plné komentárov. Tie sú síce monotematické, ale v takej historickej chvíli padnutia (pravicovej) vlády je to ospravedlniteľné. Začal to Matúš Kostelný so svojim straníckym stĺpčekom. Radičovej koniec vraj neprinesie nič dobré. Zdá sa však, že sulíkovci vykonali len to, k čomu smerovali od začiatku. Teda by mohli byť spokojní, keby sa boli občas pozreli do toho politického zrkadla.  

Pravica tak prvýkrát (?) u nás zlyhala, ale pozitívne je, že na pomoc prišla ľavica. Nie na pomoc pravici, ale na pomoc Slovensku. A vôbec je zvláštne, že v blogoch a diskusiách sa toľko píše o správnej pravici a zlej ľavici. Pravicový Matovič dokáže vysloviť názor, že väčšina voličov si želá pravicu. Hádam len zbožné želanie, alebo klapky na očiach. Bolo by načase dospieť a prestať sa nezmyselne deliť na pravicu a ľavicu. Dajme priechod spravodlivosti a uznajme, že aj ľaváci majú právo na život. Pravica bez ľavice je chromá a naopak tiež.

Páčil sa mi emotívny záver Radičovej, v ktorom nezabudla ani na silnú výčitku voči médiám. Na lepšie noviny to však asi nebude stačiť. 

4 komentáre:

  1. Tak tak... aj ľaváci majú právo na život. Som celoživotná ľaváčka, a aj keď ma v škole naučili písať pravou a doma jesť na spôsob pravákov, môj život aj tak ide viac v ,,ľavom" duchu... :)
    U mňa je to opačne ako v našom súčasnom politickom spektre - ľavica u mňa rozhoduje vo vážnych prácach a pravica vypomáha (lebo aj pravú ruku mám dobre upotrebiteľnú)
    A funguje to takmer bezchybne už **desiat rokov :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mia, si proste vážená, vyvážená a rozvážená žena a univerzálna osobnosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vo vzťahu k tomu, že som narodená v znamení Váh, tak tie slová o vážení, vyvážení beriem. O univerzálnosti si dovolím pochybovať, som človek, ktorý má svoje slabiny (nemyslím anatomické) i slabosti... a je ich nemálo.
    Ale teší ma, ak navonok na ľudí pôsobím v duchu tvojho komentáru :).
    Ktorej žene by to nelichotilo... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) mia, ja také komentáre nerozdávam mírnix dírnix, ale sledujem tvoje vyjadrenia v diskusiách už dosť dlho. :)

    OdpovedaťOdstrániť