2013/04/26

Piatnik

Keď som bol malý, na hracích kartách sa objavoval nápis Piatnik. Nevedel som, čo to znamená, dnes to už vie každý, lebo je to aj na internete. V tomto článku to však neznamená nič, čo by mohlo pochádzať z internetu, alebo aj naopak - všetko. Je proste piatok a to je deň zasvätený pôstu a "copy-paste". Svoje diétne jedlo - zemiakovú kašu s opraženou cibuľkou som už zbaštil, na palube je nálada výborná, poďme plnou parou na internet.

Medzihra:
Už dávnejšie sa chystám na Divoké víno, ale ešte ho nechám chvíľu uležať (v hlave). V poslednom čase ma celkom zaujali básnici a básničky (poetky). Ako sa s časom menia, rastú a opakujú. Láka ma to, ale nateraz stačilo, pointa budúcich období by sa nemala prezrádzať. 

Seriály v službách propagandy.

"Najmä české televízne stanice ponúkajú v poslednom čase jeden normalizačný seriál za druhým".
- Jednoducho Mária, možno sa tie dnešné, rovnako ako tie v minulosti, v službách prejedajú.

Neplačte pre starších (pre mladých)

Keď som mal 25 rokov, môj kolega mal 40. Ľutoval som ho (a patrične uctil), že je tak starý a život má už v podstate za sebou. Nebola to pravda, ostávalo mu ešte 11. Teraz si hovorím, že keď som mal 40, bol som mladík a celý život som mal pred sebou. Kto by si pomyslel, že práve Adela Banášová, mladé dievča, sa rozpíše na obranu staroby: "Možno raz prestaneme v médiách hystericky retušovať všetky vrásky". Verí, že staršiu generáciu raz budú mladší vnímať normálne, nie ako exotickú menšinu. Raz možno všetci pochopia, že mladí, to sme my, starší a starí, to sme tiež my, tí šťastnejší, čo tam dospejú.

A ešte raz Adela: 

"... život nestojí na žúroch, sexuálnych zážitkoch a množstve úplne identických víkendových opíc.". Súhlasím, opice som už dávno zanechal zoo záhradám.

Hra pokračuje... 


1 komentár:

  1. Zemiaky s opraženou (chrumkavou) cibuľou je aj u nás časté jedlo, len ja k nemu nepijem zákys alebo kyslé mlieko, lebo to nemám rada, takže len to obyčajné.

    V otázke vnímania staršej generácie ako plnohodnotnej súčasti spoločnosti som dosť skeptická. Pokiaľ naďalej bude vládnuť kult mladosti a naďalej sa bude raziť trend, že len výkonný pracujúci človek (otrok) je prospešný, tak tú budúcnosť staršieho veku nevidím veľmi ružovo.

    Posledný odstavec mi vyvolal úsmev na tvári. Hádam len nejaká taká milá malá opička mohla ostať :)

    OdpovedaťOdstrániť