
Sarkozy začal stavať kanál, ktorý spojí Seinu a Rýn. Hnacím motorom vraj bola finančná kríza a veľké ambície prezidenta (prezidentské voľby). Vodné dielo bude mať 106 km a malo by byť hotové do roku 2016. Z ciest na lode sa presunie pol milióna kamiónov. Investície sú odpoveďou Francúzska na krízu. Núka sa paralela s našim dávnym plánom na splavnenie Váhu a ďalších tokov, či výstavbu plavebných kanálov. Obávam sa, že túto krízu sme premeškali a ktovie, kedy budeme mať my ambiciózneho prezidenta, či predsedu vlády?

LN upozorňujú, že v priebehu nasledujúceho týždňa príde ku spoplatneniu aktuálneho vydania LN, ale aj archívu. Takže kto si nepriplatí, už si tento článok o zákaze vjazdu starých áut do niektorých českých miest neprečíta. Začína sa nová éra Piano. Všetko raz skončí, prečo nie lacný spravodajský internet? Všetko ide hore, nielen benzín. Tu je idea jasná, za kvalitu si vraj treba tiež priplatiť. Veď uvidíme, ako to dopadne. Dobrá správa je, že na wabovinách nemienim zvyšovať kvalitu.
no skvelý článok... :)
OdpovedaťOdstrániťale ,,priklincoval" si ho tou poslednou vetou. Teda, aby som bola presná - počas čítania som sa len usmievala, na záver som sa nahlas rozosmiala... :)))
Proste mi dnes tento článok sadol ako... no ako sa to najčastejšie vraví :)
mia, dostala si teda dar, lebo vraj úsmev je ako dar :)
OdpovedaťOdstrániťĎakujem za recenziu a želanie :) Drobný facelifting na tvoj blogu tiež lahodí oku a zároveň zachováva stále tvoj rukopis, vďaka ktorému si pre mňa nezameniteľný :) Veľa zdaru! :)
OdpovedaťOdstrániťFilip, vieš ako správne povzbudiť (aj to je umenie, ktoré hocikto neovláda :), vďaka.
OdpovedaťOdstrániť