2006/11/01

PC nekonečno

Vždy, keď zapínam počítač, očakávam, čo mi povie a vždy je to rovnaké (až na občasné výnimky). Neviem prečo, ale podvedome čakám na nejakú zmenu, či nepríde s niečim novým... Má predsa svoju hlavu - svoj procesor, ktorý operuje s mojimi i jeho údajmi, ktoré by mohol skombinovať do novej myšlienky...

Zapínam ho vždy s vierou v jeho dobrý zdravotný stav... Spočiatku mával problémy detského veku, bol slabý, veľa si nezapamätal, a vedel toho o dosť menej ako dnes. Postaral som sa mu o dobrú výchovu, zabezpečil som mu všeobecné, aj odborné vzdelanie. Niekoľkonásobne sa mu zvýšila kapacita pamäte a viacnásobne si zvýšil svoju rýchlosť a pohotovosť.

Je silnejší, aj múdrejší, napriek tomu sa občas zasekne a nepohne s ním ani stádo volov. Nepomáha dohováranie, ani umelé dýchanie... Zaberá iba šoková terapia resetom. Nestáva sa to našťastie už tak často ako kedysi, ale aj tak mi vŕta v hlave, prečo? Mohla by to byť zákerná viróza... Musím mu nasadiť penicilín, alebo stačí acylpyrín?

Možno to bude tým, že som ho pred pár rokmi oživoval v znamení barana... A možno som iba netrpezlivý, keby som čakal, možno by sa rozbehol sám. Možno o minútu, o deň, možno o niekoľko rokov a možno až v počítačovom nekonečne... Vie niekto, koľko je počítačové nekonečno?


3 komentáre:

  1. PC je občas nevyspytateľný..
    ako človek :)
    na PC stačí tvrdý reset...
    čo treba na človeka ?

    :)

    koľko je PC nekonečno neviem, ale čo je PC nekonečno viem :)
    občas by som sedela pri PC od nekonečna po nekonečno :)
    kým ma odtiaľ surovo nevyženú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mna pod pojmom pocitacove nekonecno napadne nejaky pocitacovy raj, kam miznu moje dolezite data absolutne bez mojho pricinenia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. elisabeth, to je zaujímavé. Tiež mi občas niečo zmizne, ale vždy to nájdem, lebo hľadám a kto hľadá, ten nájde. :)
    Hľadanie je jednou z najdôležitejších vecí ktoré sú pri PC (a na internete tiež) zvlášť dôležité... ale neboj sa, to príde a raz všetko nájdeš...

    OdpovedaťOdstrániť