2008/06/21

Gordické uzly

Niekedy sa vzťahy zauzlia a nedajú sa len tak ľahko rozmotať. Je to nešťastie, alebo nevyhnutnosť, lebo život je už raz taký? Záleží asi od prípadu k prípadu, ak sa zauzlia vo vzťahu dvaja, je to na nich. Málokedy im pomôže tretí...

Stáva sa však, že zauzlení je viac, klasický prípad je trojica osudov, ale môže ísť aj o viacčlenné zauzlenie a niekedy je toľko účastníkov, že je ich ťažko spočítať...

Môj prípad sa podobá mnohonásobnému zauzleniu a je ťažko riešiteľný. Napriek tomu, že moje uzly sú viacčlenné, na ich rozpletanie som vždy sám. Najhoršie je, že sa to pravidelne opakuje, občas musím z toho zovretia vyslobodiť jedného alebo dvoch účastníkov.

Mám totiž takú zásuvku, v ktorej skladujem svoje nabíjačky a káble, od USB až po miniatúrne slúchadlá a jednu vyradenú myš... Hrozné je, že ku každému mobilu dostanete novú nabíjačku, ktorá nepasuje k ničomu inému, len k tomu jedinému mobilu. Mobily postupne starnú, nahrádzajú ich nové, ale staré sú ešte funkčné, škoda ich zahodiť...

Keďže súťaže v hode starým mobilom nepovažujem za riešenie, vyhlasujem celosvetovú podpisovú akciu proti gordickým uzlom na kábloch, za univerzálnu nabíjačku batérií v mobiloch, digitálnych fotoaparátoch, kamerách a v podobných zariadeniach s alternatívou bezdrôtového pripojenia...

2 komentáre:

  1. len pekne a trpezlivo rozpletaj, lebo keď pretneš, tak prehráš..
    Aj Alexander, hoc bol Veľký(m) si myslel, že aj keď pretne, stane sa kráľom Ázie..nestal sa..
    z toho vplýva, že mal rozpletať... :)

    tak teda rozpletaj a budeš víťaz, lebo univerzálna riešenia sú utópiou... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Normalne mi hovoris z duse...:) Presne tento isty problem mam aj ja a uz som rozmyslala, ze si na kazdy kabel prilepim lepku k comu vlastne patri, pretoze uz mam problem sa v tom orientovat. Veci pribuda a samozrejme k tomu aj kablov. Takze ja sa k podpisovej akcii spokojne a s radostou pridam...:)
    ima

    OdpovedaťOdstrániť