2008/11/17

Večer na tému...

Hríb už nie je Hríb! To je len také podobenstvo, že po niekoľkých reláciách STV2 Večer na tému... mám dojem, že je tu relácia hodná verejnoprávnej televízie, diskusia v pravom slova zmysle, s vopred neurčeným výsledkom. Viem, že som týmto názorom pobúril masy z blogu.sme, ale fakty (alebo názor) nepustia.

Má to menej osobného šarmu moderátora, napriek tomu otvorenosť týchto diskusií ma uspokojuje. Dnes o výročí slávneho Novembra. Najviac sa mi páčil výrok Vladimíra Ondruša, že komunizmus skončil vyhlásením Václava Klausa, že nepozná rozdiel medzi čistými a špinavými peniazmi, tým fakticky odštartoval kapitalizmus od piky... (nie je to citát, iba výklad jeho slov)...

2 komentáre:

  1. Si si isty tym poburovanim mas? :-P
    Poniektori mnohi si predsa ziju vo svojej ulitke a tunaka nezabludia...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lev, mal som to asi podmieniť "by som, keby..." ale o to je tu lepšie, že je tu pohoda, klídek a ako to správne pomenoval Filip - má tiež na blogspote iba Bútľavú vŕbu... :)

    OdpovedaťOdstrániť