2007/11/23

Výrazné postavy

Niekedy je najťažšie vrátiť sa do zabehaných koľají, keď sa reťaz každodenných príhod a postrehov pretrhne. Niektoré udalosti zapadnú do zabudnutia, iné rýchlo strácajú svoju aktuálnosť a o iných je lepšie nehovoriť...

Tak napríklad práca, ktorá povinne prináša každý deň niečo nové, tentokrát akosi zovšednela. Asi to bude tým, že z krátkych zadaní sa prešlo na dlhšie termínovanú úlohu. Neobjavujú sa ani pitoreskné postavičky, o ktorých by sa dali písať romány. Naokolo na pracovisku sú len takí normálni, obyčajní ľudia, ťažko sa hľadajú výrazné postavy pre opis...

Iba včera som objavil mladú blondínu, toho času zafarbenú na havraniu čerň, holdujúcu silným motorkám. Jej koníčkom je Honda s objemom motora 1 liter. Objavil som aj kolegu, ktorý fotografuje a ukázal mi svoj album vlastných fotografií, ktorý si sám zhotovil. Prekrásne dielo obsahuje 60 fotografií s krátkymi textami... Hneď som si povedal: Aj ja chcem!

Dnes, po dlhšom čase som skúsil relaxovať vo vodnom živle... Podvodná masáž, trysková masáž, perličkový kúpeľ, horúca voda a plávanie v osviežujúcej, jemne chladivej vode. Tak trochu v malom som skúšal napodobniť germu... Ani tam nebolo výrazných postáv, možno iba jedna, s dvomi výraznými G-bodmi (GPOS)...

4 komentáre:

  1. :) v tomto texte ma zaujala jedna chybajuca ciarka vo vete, pretoze dala tvojej myslienke uplne iny a velmi mily vyznam :)

    Jej koníčkom je Honda s objemom motora 1 liter a kolega,...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm... ten význam, ktorý naznačuješ, by tam mohol byť, len potom by tá veta bola príliš kostrbatá.. čiarka mi tam nepasuje, skôr bodkočiarka, ale radšej som vetu rozdelil... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ak môžem ešte k tým čiarkám :)
    v týchto vetách sú zase navyše :)

    Niekedy je najťažšie, vrátiť sa do zabehaných koľají,...

    Prekrásne dielo obsahuje 60 fotografií, s krátkymi textami...

    sorry, že opravujem, nemávam to vo zvyku, no ozvala sa profesionálna deformácia...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nevadí, aj tak sa už cítim ako na hodine slovenčiny... len čiarkaj.

    OdpovedaťOdstrániť