2008/07/01

Veľká chyba

Netrvám vždy na bezpodmienečnom dodržiavaní pravidiel a poriadku, lebo tak by bol život dosť "zošnurovaný", ale teraz sa mi to vypomstilo. Mám jednu špeciálnu šálku na kávu, z ktorej mi ten nápoj najlepšie chutí a tiež som si na kávu z nej zvykol.

Nedávno som sa však potreboval trochu vypotiť, chytala ma akási viróza, tak som usúdil, že k tomu mi najlepšie dopomôže šálka dobrého zeleného čaju s medom. Aj pomohla, ale porušil som pri tom tradíciu - zaužívaný poriadok - z pohodlnosti som si urobil čaj do mojej veľkej kávovej šálky.

To bola tá veľká chyba, ktorú som urobil, teraz sa neviem zbaviť hnedého pásu vnútri šálky, tam kde sa pred časom kolísala hladina zeleného čaju... Neviem čo s tým. Sľubujem, že už budem poriadny, len mi poraďte ako sa zbaviť hnedého čajového pásu v kávovej šálke...

3 komentáre:

  1. Mozno ma niekto oznaci za barbara*, ale voda + Jar + hubka na riad + dostatocne dlhe drhnutie mi zatial z porcelanu vsetky pasy po caji odstranili, a to aj po intenzivnom niekolkotyzdnovom pouzivani umyvanim len vodou.
    _____________________________

    * Barbar = ten, kto sa odvazi pouzit saponat na riad, z ktoreho pije caj alebo kavu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som skúsil prášok na riad. Podľa hodnoty hrnčeka asi radšej tekutý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lev, čo sa týka "jari" uznávam len tú, ktorá prichádza v apríli, alebo aj skôr..

    maroško, prášok nie! ja som prírodný tvor... možno ešte piesok by som akceptoval, ale tak zlé to asi nebude.

    ďakujem za rady, zatiaľ zabudnem na chémiu a vyskúšam mechanické prostriedky, našťastie je to na mieste veľmi dobre prístupnom..

    OdpovedaťOdstrániť