2011/06/15

Štyri mačky

Včera mi prebehli cez cestu štyri mačky, našťastie ani jedna nebola čierna. Aj tak som očakával následky, ale nič zlé sa nestalo. Už som si myslel, že párny počet sa vzájomne vynuluje, ale nie je tomu tak - tento zvrat je z minulej éry a je mi protivný ako všetky mačacie povery dohromady, lebo mačky mám rád. Aj kočky v Česku (ale aj doma).

Dnes sa mi mačacie prebehy vypomstili, dopadol som ako insitný minister. Najprv som odišiel do garáže a až tam som zistil, že nemám kľúč. Ponáhľal som sa do práce, čas na cestu som mal presne vypočítaný do poslednej sekundy, takže to bol škrt cez rozpočet s návratom domov a znovu do garáže. Potom som musel letieť ako minister a nakoniec som aj tak meškal 10 minút.

Porada, na ktorú som sa ponáhľal skončila ako "hoplapo", tak sa kedysi hovorievalo poradám, ktoré boli o ničom, bez efektu. Som zrelý na ministerské kreslo. Alebo je to len obyčajná "hosipa", či združený mačací efekt?

1 komentár:

  1. pridám k tým protivným mačacím poverám, že všetko toto má na svedomí dnešný spln Mesiaca o 22:13 - ešteže sa dnes ,,zatmí"... myslím ten Mesiac:

    Zatmenie 15.6.2011 (úplné)
    Mesiac vstupuje do polotieňa:19:23
    Mesiac vstupuje do úplného tieňa:20:22
    Začiatok úplného zatmenia:21:22

    ***Maximum zatmenia:22:12***

    Koniec úplného zatmenia:23:03
    Mesiac vychádza z úplného tieňa:00:02
    Mesiac vychádza z polotieňa:01:02
    Trvanie úplnej fázy:01:41
    Doba v úplnom tieni:03:40
    Doba v polotieni:05:39

    - mia -

    OdpovedaťOdstrániť