2011/11/02

Lawrence a Andrea

Natrafil som na rozhovor Andrei Vadkerti s Larrym Kingom na TA3 a vypočul som si to až do konca. Bolo to fajn, ľudské rozprávanie a aj otázky boli na úrovni. Andrea bola suverénna a aj jej angličtina znela úplne prirodzene. Bol to emotívne, ale vecne vedený rozhovor. Andrea má za to u mňa "k plus" :)

1 komentár:

  1. Televízny vývoj AV prechádzal rôznymi ,,vývinovými" štádiami". Upútala ako mladá zvláštne pekná a inteligentná moderátorka tel.novín, napodiv bez škandálov, potom mala vlastnú šou, v ktorej u mňa stratila na bodoch, keďže jej prejav bol neprirodzený a nadmieru afektovaný, za čo bola hodne kritizovaná. Na kritiku reagovala dosť hystericky, no a niet nič horšie ako afektovaná hysterická žena :). Potom sa vydala a stala mamičkou. Nevidela som ten rozhovor, ale súdiac podľa tvojej reakcie, možno táto nová životná skúsenosť z nej spravila zrelú pôvabnú ženu :)

    OdpovedaťOdstrániť