2014/08/13

Pravda a kaleráby

Pravda víťazí a aby bolo jasné s kým, teda s láskou. Problém je v tom, že každý má svoju pravdu a svoju lásku. Ak sa dvaja zhodnú, je to veľký úspech. Niektoré pravdy vyzerajú ako kaleráby tlačené do hlavy baranom. Napríklad taká cynická obluda tiež tlačí kaleráby. Tie svoje. Humor a satira sú soľou zeme. A kde je spravodlivosť v humore? Asi v tom, že kto nemá rád kaleráby, dá si radšej kapustu, alebo sviečkovú na smotane.


2 komentáre:

  1. Ja mám rada kapustu. Radšej kyslú ako sladkú. Pri kyslej viem, na čom som. Môže síce trochu zmeniť chuť, ale ostane vždy kyslá a aj chutná. Pravdivá. Sladká môže skysnúť a jej chuť v ústach ,,zhorkne".
    Aj sviečková na smotane je dobrá, ale každý ju varí inak, a preto aj od každého inak chutí a môže aj sklamať. Kyslá kapusta však sklame málokedy. Preto ju mám rada.

    :)

    To som tomu dala... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekne, takto si stáť za svojim názorom (a chuťou)
      :)

      Odstrániť