2008/09/24

Píniové jadierka

LOVEISGODISLOVE

...takýto nápis v autobuse ma inšpiroval k úvahe o Bohu v láske. Ak je na tom kúsok pravdy, Boha som stretol viackrát, ak počítam detské a študenstské stretnutia a všetky ostatné kontakty, aj tú pravú, aj tú, ktorá sa prevtelila do pokračovania života... Tak môžem aj dnes povedať, že verím v Boha...

O inom

...na pláži posobia dve silné veličiny: slnko a opaľovací krém so svojim ochranným faktorom. Preto je dôležité dbať o rovnomernosť pokrytia, aby sme k večeru nemali na tele záhadné červeno-biele obrazce... (z vlastnej skúsenosti...)

4 komentáre:

  1. je zaujímavá (v ostatnom čase) zmena tvojich článkov na také krátke myšlienkové (pocitové) pozastavenia.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zmena je zivot alebo zivot je zmena, ci blahodarna alebo negativna, kazda je potrebna...
    Ja len, ze sa mi tie tvoje kratke pocitove reporty z bezstarostnych dni pacia..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K tomu opaľovaniu má jednu myšlienku, určite nijako originálnu, ale predsa moju, levovskú. :-)

    OdpovedaťOdstrániť