2006/12/27

Silvester

Silvester, ako posledný deň v roku je venovaný zábave, vtipom, humoru. Je to taký záverečný Prvý apríl, vlastne je to oveľa viac. Prvoaprílové vtipkovanie sa dá zopakovať kedykoľvek v roku, ale silvestrovské je definitívne posledné.

Rozhlas i televízie sa snažia prilákať svojich "zákazníkov" výberom tej najlepšej zábavy, z tvorby roka, ale aj z archívov blízkych i vzdialenejších.

Pokúšam sa spomenúť si na niečo zábavné a vtipné, čo sa mi v tomto roku stalo, nenachádzam nič... Tak si počkám, s čím prídete vy.

9 komentárov:

  1. To vyzerá ako výzva! Chystáš sa robiť rozhodcu? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. maroško, to by som si netrúfol, len by som sa rád pobavil a zasmial... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vtipné?... premýšľam... ehm... nepublikovateľné :o)
    a toto tiež :o), aj toto... tak nie, ja tiež nemám nmič :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. silvester je pre mňa najsmutnejší deň

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslím, že každý z nás zažil počas roka množstvo vtipných situácií, ale problém je v tom, že na tie dávnodávnejšie by som si snáď aj spomenula :), ale na tie nedávno minulé ani za pána... ach tie moje roky :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zatial ma nic vtipne nenapada,snad preto, ze som v praci od rana a budem az do zajtra poobede....mozno pri kapustnici a bileeeeem sa to trosku spravi....ale urcite viem, co nebudem na Silvestra robit, aby som sa bavila - zarucene nebudem pozerat televizor :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Keď pozrieš do novín, zapneš si správy,... prečítaš blog,... - nič veselé. Dobrý žalúdok a silnú vieru v život. Inak neviem, neviem...
    A to si vravím optimista.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. silvia, zo všetkého si najviac cením múdrosť optimistov, aj keď to vyznieva tak pesimisticky.. Už som ti zaželal, tak ešte pridávam, trochu viac optimizmu..
    girl w um, premýšľanie, to je ono. Zábava a vtip je u teba, na blogu :)
    germa, pre najsmutnejší deň, len toľko aby netrval dlho.. Po silvestri prichádza Nový rok s nádejou..
    mia, odkedy sa mladé dievčatá sťažujú na svoj vek? :) Aj veselosť zo spomienok sa cení..
    elisabeth, práca zamestnáva, ale pri tej kapustnici sa určite zábava dostane na vyššiu úroveň.

    Všetkým ďakujem a želám hlavne zdravie a pohodu do Nového roku 2007...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Najlepšie kúzlo kúzlo 2019 je Dr Akhere veľký čarodejník z Afriky Chcem použiť toto médium, aby som mu poďakoval za to, že mi priniesol môjho bývalého milenca späť ku mne len mi povedal, aby som poskytol veci potrebné pre kúzlo, ktoré som urobil a povedal mi že po tom, čo dostal predmety za 24 hodín, začnem vidieť výsledok a skutočne je to muž jeho slov, ktorý ho dnes kontaktuje a vyrieši váš problém
      (1) ak máte vždy zlé sny.
      (2) Chcete, aby po vás bežali ženy / muži.
      (3) Ak chcete dieťa.
      (4) Chcete naviazať svojho manžela / manželku na veky.
      (5) Rakovina alebo akákoľvek forma choroby
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
      Whatasapp +2348129175848 Dr Akhere

    OdpovedaťOdstrániť