2008/05/24

Osud, o strom a mimozemské civilizácie

Kedysi dávno, keď sme sa spýtali našej kolegyne, ako sa stretla so svojim mužom, či to bol osud, vždy odpovedala, že nie osud, ale o strom... Taký vám to je ten osud, že občas na seba berie rôzne podoby...

Škoda sa tu však zamýšľať o osude, keď to už urobila (okrem iných) aj "stopárka" naprosto presne a presvedčivo vo svojej úvahe O náhodách, osudoch a vôbec...
"...Občas sa v živote človeka vyskytne toľko náhod viac-menej náhodných, že im človek začne pripisovať nadprirodzený pôvod a v jeho slovnej zásobe sa objaví slovo -osud-."
ale čítajte radšej kompletný originál...

---

Výhodou nezávislého blogu je, že nemá žiadnych adminov a cenzúru, okrem seba samého a autocenzúry, takže sa môže písať o čomkoľvek a dokonca aj o samotnom blogovaní. A môže sa o tom aj čítať... Tak som sa dočítal na MyEgo.cz, že diskusie na internete robia z ľudí idiotov... Až ma zdvihlo zo stoličky, veď aj ja na internete sem tam diskutujem, dúfam, že ešte nie som naplno postihnutý...

Autor dospel k zaujímavým záverom:

"Čím viac "demokratického" internetu, tým viac idiotov v reálnom svete..."
"Idiotov je v každej spoločnosti majorita... Slušní ľudia na internete takmer nemajú šancu..."

a končí heslom:

"Zakáž diskusiu, zachrániš planétu...! "

Našťastie nie som až taký radikál a stretávam v diskusii len slušných ľudí (tým druhým sa vyhýbam), tak sa pokojne prejavte, potešenie bude aj na mojej strane... :)

---

Niekedy sa mi zdá, že diskusie nerobia idiotov len na internete, ale hlavne pred televíznymi obrazovkami... Aj na nedeľu sú ohlásené diskusie na "bohovskú" tému - podpisovanie v parlamente. Jasné, že je to hanba, ale zaoberať sa tým toľký čas, ako by nebolo iných ozajstných problémov dosť, to sa mi nezdá s kostolným poriadkom.

Nepýtajte sa ma, aké mám riešenie, lebo to má dve stránky - raz sme ich zvolili, tak nech rozhodujú s dôverou, tá druhá je tiež jednoduchá, ak je pravidlo prezentovať účasť "svojim" podpisom, tak sa podpísať vlastnoručne. Aj tak to neznamená, že tam poslanec presedí celý čas, to je predsa úväzok s neobmedzenou dobou práce 24 hodín denne (pre naše blaho...:)

Zase sa máme tešiť na nátlakovú partiu zo strany moderátorských hviezd, ktoré sa zahryznú do témy a nepustia. Ja teda nie, už som si dal zákaz také sprostosti pozerať. A keď sme u hviezd..... sú tu ako vyšité:

NEDEĽNÉ DISKUSIE

Niektoré obrázky mi pripadajú ako by boli z inej planéty a postavy na nich sú Mimozemšťania... (v strede Aliens je moja obľúbená Zlatá hviezda zo súhvezdia Alfa Centauri)

To by hádam stačilo, lebo by som začal špekulovať o blogovaní ako takom, že ma občas prepadnú otázky typu Prečo? a Za čo? a Dokedy? a Pre koho? ale to patrí do súkromnej sféry, ako admin si to práve zakazujem a vlastný kódex neporuším...


3 komentáre:

  1. Trochu tomu nerozumiem. Teda niektorým odsekom. Ale vôbec mi to neprekáža.
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. silviah, chápem to tak, že s niektorými odsekmi nesúhlasíš...... to chápem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a vieš, wabt, že je to zaujímavá myšlienka o dôsledkoch diskusií na internete..
    celkom dobre si viem predstaviť, že tomu menej smelému, ale negatívne nabrúsenému anonymnému diskutérovi sa agresívny spôsob vyjadrovania na nete môže postupne stať vlastným aj v bežnom živote... pričom to bude prezentovať ako úprimný a otvorený názor... :)
    .
    ja som už svoj ,,súboj" s nedeľnými diskusiami vyhrala...:)..nepozerám a odvtedy som spokojnejšia :))

    OdpovedaťOdstrániť