2024/10/16

Nová Sieťovka

Alias Sieťovky je "(pôvodne) nultý slovenský internetový magazín", na ktorom sa aktívne podieľal aj Jaro Filip a existuje od  15.1.1997. Od 11.7.2000 bola stránka hibernovaná, ale teraz, zdá sa, že naberá druhý dych. Sieťovka vraj nie je blog,  lebo články na nej publikované sú často „na objednávku“ a publikované len správcom domény. Chce to byť od začiatku internetový magazín. Správcom a vlastníkom domény je Róbert Dyda, a to je známe meno aj zo začiatkov blogovania na blogu.sme. Všimol som si, že viacero nových článkov napísal Milan Buno, väčšinou o nových knihách. Držím im palce. Sieťovku som objavil iba dnes, tak ešte nie som celkom zorientovaný.

Waboviny sú charakterovo "čistý blog", takmer súkromný na doméne "blogger.com", správcom a prispievateľom som sám, aj keď sa občas vyskytne výnimka a som ochotný spolupracovať, nemám veľa ponúk. Waboviny začínali v auguste 2006, to znamená, že "nultý slovenský magazín" bol pre mňa akýmsi internetovým vzorom. Napriek všetkému waboviny nevynechali ani jeden rok, ku dnešnému dňu tu je celkom 1206 článkov, ktoré sú tak trochu kronikou doby, ktorú žijeme. Články sú o všedných dňoch skoro denník, ale sú v nich aj recenzie kníh, filmov, a zamyslenia o "veľkých" udalostiach sveta a Slovenska. Len tej obyčajne politike, ktorá vždy niekomu "straní" sa cielene vyhýbam.

Boli časy, keď pod mojimi článkami bývala podnetná diskusia. Časy sa však trochu zmenili, vyprchal mladícky elán. Ak sa tu však moji bývalí diskutujúci, aj podobní blogeri po rokoch objavia, budem rád. Spomienkový optimizmus je dobrá vec. 


Sieťovka

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára