2007/04/10

Deň po...

Je po Veľkej noci, opäť sme prežili pekný rodinný sviatok. Možno nie všetci, lebo ak by sme urobili štatistiku názorov na sviatky Veľkej noci podľa článkov na blogoch, možno by to nevyšlo v prospech sviatkov.

Každý má právo na svoj názor, našťastie blogy nie sú prieskumom verejnej mienky, aj keď ju svojim spôsobom odrážajú. Ja som bol vďačný za 4 dni voľna, lebo týždeň pred sviatkami som mal síce kratší, ale náročný.

Ťažiskom našej Veľkej noci bolo rodinné stretnutie, spojené aj s tradičným "veľkonočným" pochodom na niektorý slovenský vrchol..

Podarilo sa aj v aj tento rok, počasie bolo ako na objednávku, jediné čo ma trochu sklamalo, boli lesy na strednom Slovensku, ktoré ešte nezačali naplno zelenieť, tak celkový ráz lesa bol vlastne jesenný... Stromy priesvitné, lúky vysušené, len miestami sa slabo začala presadzovať zelená tráva.

Našli sa jarné kvietky, hlavne Záružlie močiarne a Prvosienka jarná, ale aj iné. Výhľady do okolia na celkom slušnú vzdialenosť... O apríli som mával inú predstavu, považoval som ho za najkrajší mesiac v roku, ale zdá sa, že tento rok príde trochu opozdený, možno až v máji...

14 komentárov:

  1. Zdravím. Ja som tiež mala trochu voľna. Neužila som si to, ale nedá sa nepovedať, že bolo absolútne všetko dokonalé. Bola som totiž inde. Všetko všecičko zelené, zelenkasté, zelené. Žiarilo to. A na vrcholcoch hôr sneh... Špica.

    Neviňme ,,opozdenú" jar, zime musí byť smutno, že jej odchádza vlak... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aventerra, zažila si dokonalosť, ak som správne pochopil tú zložitú vetu :) nezávidím...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. -.)Veľkonočné sviatky mám aj nemám rada:voľno je super, premýšľanie o človeku, jeho vnútornom živote je obohacujúce, stretnutia s rodinou a priateľmi sú fantastické, výlet do jarnej zelene v Malých Karpatoch oblažuje telo i ducha. Len tí šibači a polievači by si mohli dať pohov na večná veky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. silvia, áno. Bola si v Malých Karpatoch? Prečo o tom nenapíšeš? Ja som bol o dve pohoria ďalej na východ... Ako by som ťa v nedeľu počul - šibať som síce šibal, ale nepolieval som..... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som mala tiez prijemne sviatky aj ked skratene kvoli praci, ale piatok, sobotu a ciastocne pondelok sme stravili v prirode a bolo supeeer. Bratislavsky lesopark je uz uplne zeleny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som prezila sviatky uplne v pohode
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na Liptove bolo krásne, ale chladno,jar sa tam dostáva akosi ťažko, ale potom je už krásna
    ale aj teraz - výhľad na Tatry bol prenádherný

    OdpovedaťOdstrániť
  8. elisabeth, najlepšie sviatky sú v prírode, to máš pravdu. Už sa to bude zelenať, aj naša lipa veľkolistá už má listy na dva prsty... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. semiramis, úplne v pohode, teda predpokladám že vo svojich visutých záhradách..... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. femma, Na Orave dobre, na Orave zdravo... a na Liptove určite tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wabt, každý z mesiacov roka má svoje čaro..každý je niečím výnimočný.. i apríl..záleží len na nás, čo si s nimi spojíme..
    pre mňa to bol i marec, je aj apríl, bude i jún.. :)
    a počasie ani príroda pri tom nehrá veľkú úlohu..len dopĺňa príslušnú atmosféru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wabt, tak to si asi ako ja: nemám rada dokonalé veci. Teda, také ani nie sú, ale tie priveľmi dobré nemusím. Nájdem krásnu inde. To je dokonalosť pre mňa. Rátam v tom aj more chybičiek, vďaka kt. sa mi to ako celok páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mia, naozaj každý nový deň, i mesiac a ročné obdobie prinášajú niečo nové, sú zmenou, ktorá určuje a znamená život, je to čaro budúcnosti a to čo bolo je ako zem, ktorá nás živí, tam máme svoje korene i korienky..

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aventerra, práve som napísal reakciu na tvoj príspevok a vypadol mi počítač. To je nedokonalosť, ktorú nemám rád. :) povedala si to veľmi pekne: "Nájdem krásnu inde. To je dokonalosť pre mňa." dokonalosť je aj vec nášho pohľadu...

    OdpovedaťOdstrániť