2008/04/14

My super sweet 16

Ahojte, to som ja Nika.

Rozhodla som sa, že vám napíšem a poviem vám, ako sa mám a čo všetko som v poslednej dobe robila.

V škole sa mi darí, ako vždy, skúšky som urobila dobre. Dnes som bola s kamarátkami nakupovať, lebo máme veľkú párty v piatok. Neviem či viete, ale na MTV je taký program "My super sweet 16" je to o tom, ako rodičia spolu s MTV poriadajú svojim deťom obrovské narodeninové party.


Tak taká párty bude aj tu, mojej kamarátky otec vlastní sieť obchodov a tak poriada veľkú párty pre svoju dcéru a bude tam cez 200 ľudí a nie všetci čo chceli ísť dostali pozvánky, ja som mala šťastie a dostala som pozvánku, preto sme jej boli kúpiť darček a aj sa popozerať po nejakom oblečení. Je tam predpísané oblečenie - čierne.

Strašne sa teším!

V hudbe sa mi celkom dari tiež. Stále chodím na hodiny k speváčke Ire. Je s ňou výborne, vie mi všetko vysvetliť a rozumieme si, a sme ako kamarátky. Na budúcu sobotu si od nej kúpim PA systém to je jeden mixážny board a 2 veľké reproduktory. Do toho sa dá napojiť 5 vecí – gitary, keyboardy a mikrofóny a ešte aj CD prehrávače alebo ďalšie mixážne boardy.

Ira mi ešte tento týždeň ide kúpiť aj pár káblov a potom asi na budúci mesiac pôjdeme spolu kúpiť mikrofón. Už o chvíľu pôjdeme nahrávať do štúdia, dúfam že to vyjde. Ešte som si nie na 100% istá, ktorú pesničku si nahrám. Zohnala som si aj kapelu, už nám chýba len basista.

Bubeník je môj najlepší kamarát Emanuel. Má 17 a je vysoký 2 metre a niečo, gitarista ja Natan (polovičný Angličan) a tiež má viac ako 2 metre, čiže pri nich vyzerám ako trpaslík. Výborne spolu vychádzame.

Budeme cvičiť u Emanuela, má v svojom byte miesto. Akurát pred tým, ako som išla napísať tento mail som si pozerala pesničky, ktoré by sme mohli robiť a strašne sa mi pozdáva pesnička Zombie od The Cranberries , je to výborná pesnička. Je ale trochu obtiažna lebo speváčka používa techniku, ktorá sa volá melisma. Ale mala by som to zvládnuť.

Ináč všetko je v pohode. Veľa chodím von, doma nemám čo robiť. Väčšinou chodím do skateparku. Je to taký akoby park pre skaterov sú tam "bowls" and schody a zábradlia aby sa mohli skateboardovať a môže sa tam kresliť aj grafity.

No, to je asi tak všetko. Už musím aj tak končiť lebo mamina na mňa volá, aby sme už išli spať. Strašne mi chýbate a ďakujem za to, že na mňa všetci myslíte.

Nika

1 komentár:

  1. tak to si Nika ,,setsakra" trúfa, pretože prespievať takú výnimočnú speváčku ako je Dolores O'Riordan, ktorá svojím spôsobom spevu vtlačí nenapodobiteľný a tak charakteristický punc každej svojej piesni, je veľmi vysoká méta.. :)..na to už je potrebný vyzretý ženský hlas ..

    Je to krehký rebrík na stúpanie do výšin..ale držím palce.. :)

    OdpovedaťOdstrániť