2012/07/05

Politikum

Dnes je sviatok, tak ma žena poslala kúpiť citróny, lebo zavára jablká čo som včera nazbieral v záhrade. Stretol som tam bývalého kolegu a po pár úvodných spomienkových slovách zaviedol reč na odvolaného biskupa. Trochu ma to prekvapilo, lebo nikdy predtým sme nediskutovali o cirkevných záležitostiach (v kostole dnes ešte nebol). Keď už aj v Kauflande je prvou témou cirkevná záležitosť, nebude to len tak. Stala sa z toho politická záležitosť. Veď ak sa argumentuje Hríbom a Mikloškom, inak to ani nemôže byť.

2 komentáre:

  1. 1. My sme zatiaľ tohto roku zavárali marhule, dozrievať začínajú včasné hrušky - margitky.
    Už niekde dozreli aj jablká? Nechce sa mi veriť...
    ::
    2. Žiaľ, prípadu odvolania arcibiskupa Bezáka sa chopili aj novinári a politici s pochybnými záujmami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dozreli "jakubky" (James Grieve Red MM106). Bolo ich tento rok veľmi veľa, tak sú malé, ale chuť je výborná.

      Odstrániť