2007/07/14

Romantická komédia

Neviem, čím to je, že som sa nechal dojať takou tuctovou romantickou komédiou s klasickou zápletkou vzájomnej výmeny dvoch párov... Ani názov toho filmu som si nezapamätal, ostal mi iba príjemný pocit zo súladu konania postáv, aj keď si vlastne spočiatku po rozchode robili hrozné naschvály.

On bol spisovateľ a svojej novej láske napísal vyznanie do románu, ktorý písal pol roka. Spisovateľom je hej! Majú fantáziu, nemajú v živote žiaden problém, ako ďalej, alebo kam z konopí... Jednoducho to vymyslia ako v románe a život beží v pohode ďalej, alebo sa chvíľu zamotáva, aby na koniec prišiel ešte lepší hapyend..

Veru tak, spisovateľom možno závidieť ich inšpiráciu a fantáziu a pritom stačí len písať a písať, potom to vydať a predávať knihy... Možno stačí jeden bestseller a spisovateľ je za vodou... Spisovateľom sa môže stať každý, ale nie všetci, niektorí musíme ostať vegetovať ako čitatelia... Pre koho by inak písali romány, či básne?

Aby som sa stal spisovateľom, ešte si musím nechať narásť strnisko. To mám z tej dnešnej romantickej komédie a dnes to mám skoro na dosah... Už tri dni som sa neholil a začína to zaberať. Som hladný ako spisovateľ, tak nejako sa to hovorí ale píšem... Nie knihu, len blog. Ale ktovie - z blogerov sa občas stávajú spisovatelia...

Veď uvidíme, ak si zvyknem na svoj nový imidž, na neoholené strnisko... Naozaj neviem, čím to je, že som sa dnes nechal dojať tuctovou romantickou komédiou... Len dúfam, že to nie je tou Račianskou domácou zmeskou čo tak chutí, červeným vínom bez konzervačných prísad, ktorú som nedávno dostal do daru...

9 komentárov:

  1. mas pravdu, spisovatelom je hej, nemusia rozmyslat, len vymyslat :)))
    vzdy vedia kam z konopi a ked sa im nejaka postava nesprava ako chcu, tak ju proste zabiju :)
    alebo ozenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ostrovanka, fajn, že si tam dala smajla, veď ty vieš..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. smajl je tam preto, ze sa usmievam :) pretoze tvoj clanok ma rozveselil, udrel si kliniec po hlavicke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. joj to bolo cele podarene. to z vinka ty motajko :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ninkaninka, vďaka za moje odhalenie, tak trochu som si to myslel aj ja, som rád, že si mi to potvrdila... Nabudúce si dám k romantike pivo... :) že nabudúce? Nie, už dnes!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. silvia, stručné a jasné :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a ty nevieš, že každý spisovateľ musí piť , aby niečo súce napísal ? :)
    A romantické komédie sú niekedy úžasný dušeliečič.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. germa, neviem, ale učím sa, snažím sa... zdá sa mi však, že málo pijem.. :)

    Romantické komédie znášam, len neznášam to škatuľkovanie, ak sa napíše "romantická komédia" a pritom, jedna je dobrá, iná nestojí za nič...

    Radšej by som prijal kategorizáciu: dobrý film, slabší, lepší, nanič a podobne. To je zase subjektívne, ale čo na svete nie je subjektívne, okrem matematických a fyzikálnych zákonov?

    OdpovedaťOdstrániť