2007/10/29

24 hodín a jedna radosť

Rád by som urobil hrubú čiaru za dnešným dňom, ale v živote hrubé čiary nefungujú. Život sa skladá iba z malých a veľkých radostí a bolestí. Niekedy mám pocit, že radosť je len jedna, ani malá, ani veľká, lebo radosti sa nedajú porovnávať veľkosťou, ale iba okolnosťami, v ktorých prichádzajú.

Práca mi dnes dala to, čo sa od nej očakáva (okrem výplaty) - uspokojenie plynúce z úspešného doriešenia projektu, hoci aj v osemnástom variante, vyjadrené pochvalou od zväčša neprístupnej šéfky, pred rozvinutou hasičskou zástavou... Myslím, že jedno takéto uspokojenie na deň stačí.

Záver môjho dňa bol poznačený zlosťou na istého pána architekta, ktorý postavil dva rady garáží s takou malou medzerou, že ani také malé auto ako je Peugeot 206 nie je ľahké vopchať do chlievika. Je to stará história, ale až teraz prišlo aj na mňa.

Keď si predstavím, že dvakrát za deň tam budem cúvať, je mi zle. To rozhodne musí vyvážiť nejaká "veľká" radosť v každom z budúcich dní... alebo aspoň taká maličká... pani vedúca prosím, aspoň úsmev...

3 komentáre:

  1. :)
    príjemné čítanie..
    hrubé čiary existujú, no iba v súvislosti s oddelením jednej etapy života od tej nasledujúcej a niekedy ich človek aj urobí..no nefungujú ako izolant od minulosti..
    gratulujem k uspokojeniu z práce a pochvaly šéfky :).. jedno také na deň naozaj stačí, aj keď tých uspokojení v jednom dni môže byť aj viacej, napr. uspokojenie z dobrého jedla,uspokojenie z bezchybného zacúvania do ,,chlievika" aj napriek nedokonalosti projektu pána architekta.. uspokojenie z vydareného spotu (aj tohto..)... atď... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mia, tvoje komentáre sa príjemne čítajú, som spokojný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. radosti predchádza niekedy sklamanie,napr. vopred sa tešíš na nejakú udalosť a tá z istých pričín nenastane..potom je asi potrebné urobiť nejakú tu čiaru...
    a ten chlievik nech ťa nerozčuľuje, aj na zlé veci sa dá privyknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť