2012/04/19

Sheep-hot-dog

V Amerike vynašli hot-dog (horúci pes, alebo párok v rožku). Môj patentovateľný vynález som internacionálne nazval sheep-hot-dog. Správne sa sheep-dog prekladá ako ovčiak. Slovenský ekvivalent anglického názvu pre môj vynález by bol bryndza v rožku. To vecne zodpovedá podstate vynálezu. Slovenská bryndza je nenapodobiteľná dobrota, tak ju treba jesť pri každej príležitosti a hlavne v máji, keď je aj bryndza májová. Príprava je veľmi jednoduchá. Vezmete do rúk chrumkavý čerstvý rožok odkrojíte oba konce a prstom urobíte z každej strany dieru v rožku. Potom stačí obe diery nadiať bryndzou a je to! Dobrú chuť.

2 komentáre:

  1. ja by som tam dala bryndzovú nátierku (bryndza, maslo, červená paprika, rasca a zelené ,,perká" z mladej cibuľky), ale to iba preto, lebo bryndza v ,,čistom stave" mi nechutí. Zato na haluškách si viem riadne pochutnať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Proti chuti... žiadne protesty, fantázii sa medze nekladú :)

      Odstrániť