2009/03/12

Koho bude voliť Wabt...

Nadpisom článku som urobil zadosť masovému trendu veľmi dôležitých ľudí, vyjadrovať sa aj opakovane a verejne o svojich volebných preferenciách v našich blížiacich sa prezidentských voľbách. Touto dlhou vetou bez konkrétnej odpovede som tu skončil túto zaujímavú tému, aj keď bez tej jedine správnej odpovede.

Oveľa zaujímavejším námetom mojej úvahy je dobré jedlo, hlavne v čase, keď som dobre najedený a dobre naladený, čo spolu dosť súvisí. Viem, že na okolí (tu, tu, tu aj tu) sa nachádza väčšie množstvo gurmánov, gurmetov a tiež kuchárov a kuchárok, ktorým nechcem a ani nemôžem konkurovať, ale mi, po dnešnej večeri nedá. Inšpiroval som sa v Bratislave.
Neviem, ako sa to volá, videl som to v reštaurácii Jánošíkov dvor, pri ružinovskom cintoríne, veľmi slušný, malý rodinný podnik. No ale k veci... Na tanieri sa to leskne bielymi a zelenými haluškami od špenátovej omáčky a v tom špenáte sú kúsky kuracích pŕs, rovnako veľké ako halušky. Dá sa na to pri prvom pohľade pozrieť dvojako, ale ochutnávka presvedčí.

6 komentárov:

  1. Wabt dnes zjavne zvolil dobre jedlo... ;)
    A co bolo skor, dobre jedlo a nasledne dobra nalada, alebo dobra nalada doplnena dobym jedlom?
    Vyzera to vsak vyborne, len prezrad, kto je autorom... Ty sam?... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď sa pýtali "veľmi dôležitých ľudí", prečo sa mňa nepýtali? :-)
    Tak ja to poviem koho by som chcel.
    Bol by som rád keby to skončilo tak, ako to asi neskončí.
    P.S. Špenátové omáčky s kuracinou sú super, ale ja mám aj tak najradšej klasický špenát bez "volského oka" a už vychladnutý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie halušky vyzerajú ako krevety. So špenátom som ich ešte nejedla. Možno by stálo za to vyskúšať. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej, hned som to spoznala na fotke...halusky so spenatom...mnam...:)
    ima

    OdpovedaťOdstrániť
  5. germa, tvoja reakcia napovedá, že aj ty budeš voliť podobne a správne :)

    mia, v tomto prípade je úplne jedno, či bolo prvé vajce, alebo kura... autorstvom sa nemôžem pochváliť, také vynikajúce halušky by som nedokázal... :)

    Gabriel, veď sa ťa nemusia pýtať, oni sa vyjadrujú sami, lebo cítia svoju dôležitosť a poslanie viesť masy :)

    Silvia, odporúčam vyskúšať..... krevety, ani morské obludy príliš nemám rád..... :)

    ima, je to jednoduché, experiment so zaručeným výsledkom, len tie halušky musíš vedieť...

    OdpovedaťOdstrániť