2009/03/03

Niektoré veci sa vracajú

Niektoré veci sa vracajú, škoda, že mladosť nie. Nemusia to byť len "Dobří holubi, co se vracejí...", urobil som si dnes holubník z ordinácie môjho zubára... Vletím dnu a o pol hodiny som von, ale opäť sa vraciam a tak stále dokolečka, zase o týždeň, až kým niekoho (niečo) nepohryziem.

Nie je to také horúce, ako sa ľahko napíše, jednoducho som po dlhšom čase pristúpil na údržbu svojho chrupu. Je to chvíľami otravné, zvykám si na pachuť gumových rukavíc v puse, držím sa operadiel, keď ide vrták do živého, ale dúfam, že výsledok bude stáť za to a čoskoro budem celkom spokojný človek (Csc).

Chvíľu som si posedel v čakárni a snažil som sa, ako obvykle, nadviazať pozorovací kontakt. Najkrajší objekt študoval zo svojho veľkého zošita múdrosti ekonomiku marketingu. V tom som dosť veľký laik, tak mi to ako predmet konverzácie veľmi nesedelo. Začal som sa preto vyzvedať na školu a tak. Veľa som sa nedozvedel, zubárka nás po chvíľke rozdelila, ale mali sme na seba šťastie ešte dvakrát, raz v čakárni na zubný RTG a potom medzi dvermi ordinácie, kde sme sa striedali.

Nebudem tu popisovať, ako vyzerala tá mladá, pekná študentka, veď mladosť je krása a krása je mladá bez výhrad... Na poslednú chvíľu som jej ešte stačil vložiť do dlane vizitku s adresou môjho blogu, tak sa tu možno objaví pod nejakým záhadným "nickom" a opäť sa stretneme...

11 komentárov:

  1. hm... rozmýšľam, že si urobím podobné vizitky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Filip, neuveriteľná rýchlosť tvojho komentu, dúfam, že si to čítal až po vychytaní preklepov :) tie vizitky sú výborná vec, práve si chystám dotlač.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. okej, idem gúgliť - "ako zaujať vizitkou", "dobrá vizitka", "great business card"...
    vstupujem na mnou neprebádané územie, ale pekných študentiek stretám nemálo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vy chlapi sa nezapriete, len balíte a balíte.... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :))

    kvôli možnému budúcemu zdarnému stretnutiu si v tomto prípade hádam mal namiesto vizitky s adresou blogu vložiť tej krásnej mladosti do dlane svoju zubnú kartičku, kde máš presne zaznačený deň i hodinu ďalšej návštevy zubnej ordinácie.. :)
    *
    pozajtra som objednaná k zubnému, nechávam sa inšpirovať.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mia, zubnú vizitku budem potrebovať a mám len jednu... :)

    Keď som písal tento spot, netušil som, že ním môžem tak negatívne ovplyvniť mládež... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. germa, aj by som ti na to niečo odvetil, ale asi si to vystihla :)

    wabt, negatívne ovplyvniť? ja by som to - tak ako mia - nazval inšpiráciou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Silvia, citujem sa: "Niektoré veci sa vracajú, škoda, že mladosť nie." Ale aj tak ďakujem za povzbudenie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Presvedčili ste ma a ja si spravím vizitky blogu a idem ku zubárovi. A budem čakať. No s mojim blogom som hotový "gastrosexuál" !!!

    OdpovedaťOdstrániť