2008/03/13

OTO, vráť sa

Všetci naokolo ospevujú OTO show, aké to bolo výborné, len ja, nekultúrny chumaj som radšej čítal blogy namiesto čumenia do televízora... Vážne mi je ľúto, že to tak vynikajúco prebehlo bezo mňa a možno práve preto.

Najviac ma prekvapuje Polnišová, lebo tie jej prvotné kreácie z SOS mi vôbec neimponovali.. Problém bude asi v tom, že je to dobrá herečka, iba niektoré jej role boli slabé. Napriek tomu jej vzdávam patričnú úctu a po takom vynikajúcom OTOVI je u mňa hereckou celebritou..

Toľko hádam aj stačilo o relácii a ohlasoch na ňu, lebo som ju nevidel.. Vlastne som videl a počul ako naschvál, iba záverečné vystúpenie Petra Dvorského, ktoré u zasvätených divákov tak silne zarezonovalo, že sa dostal do rečí.. Vystúpiť na pódium je vždy trochu riskantné...

Škoda, že v TV programoch nie je dopredu napísané, ktorý program je dobrý a ktorý je lepšie nepozerať.

10 komentárov:

  1. bola to príjemne pozerateľná a vtipná relácia..
    jej repríza je v sobotu na Jednotke o 13,00..ak by si to chcel vidieť.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mia, ďakujem, to som chcel počuť :) v sobotu 13:00, píšem si do kalendára...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som tiež kultúrny chumaj a moloch, ale musím priznať, že som (o)to chvíľku kukal a bolo skutočne dobré! som sa prichytil pri tom, ako sa bavím... fakt!

    tak som bol z toho pocitu prekvapený, že som sa zbalil a šiel som do ulíc hľadať študentský život...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. filip... sobota 13:00 a je to !
    tak ten študentský život treba hľadať v uliciach ? dobre vedieť, ak budem mať čas vyjdem do ulíc.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. radšej to v sobotu nebudem pokúšať, nech sa ešte náhodou nesklamem...

    a čo sa týka študentského života - no, kde inde by bol, ak nie večer v uliciach? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wabt, takmer identický postreh:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. filip, len si užívaj, kým môžeš! V tvojom veku som tv absolútne nepotrebovala k životu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Filip, ani teraz nie, len samo-tamo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som videla len polovičku, ale páčila sa mi. Ako čítam už som zmeškala aj reprízu, ale možno to bude zavesené na nete v archíve STV.
    Polnišovú som brala trošičku s rezervou, ale len dovtedy, kým som ju nevidela naživo v divadle. Bola skvelá.

    OdpovedaťOdstrániť