2008/03/26

Strýco Marcin a normálna rodinka

Na strýca Marcina, uja Mlsnu si ešte občas spomeniem a spomínal som ho aj dnes, keď som si zo záznamu pozeral včerajšieho Petra Marcina a jeho Normálnu rodinku. Nebudem vás napínať, hneď na začiatku poviem, že Marcin podľa mňa neprekročil svoj komediálny tieň a tak ma celú polhodinu trochu znervózňoval...

Eva Pavlíková bola komediálne trochu preexponovaná, ale inak si asi zahrala s chuťou... Najviac sa mi páčila rola Juraja Hrčku s jeho hip-hopom a bratislavčinou, to je ono.... bola to zatiaľ iba epizódna úloha, ale možno ešte dostane príležitosť. Možno aj z Petra časom spadne istá strnulosť a v dobrom trochu vypadne zo svojho obnoseného kabáta.

Formát relácie mi vzdialene pripomenul české kameňáky (hrané vtipy) a trochu aj tele-tele (absurdná groteska s prvkami paródie). To pripomenutie nastalo v scéna v ružovej záhrade, mimochodom , asi najvydarenejšej pre Marcina. Nakoniec, inšpiráciu treba brať tam, kde je z čoho... Cez hlavnú postavu rodinky cítiť pochopiteľne značný vplyv susedov...

Celá relácia mi pripadá ako pokus o grotesku, čo nemusí byť zlé, iba trochu s mierou..? ale "s mierou" to sa ku groteske príliš nehodí, preto nech je preexponovaná, ale presvedčivo... Netvrdím, že si už ďalšie pokračovanie nepozriem, ale ani nesľubujem, že sa stanem divákom Normálnej (praštenej) rodinky...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára