2007/03/14

Oholiť, či ostrihať?

Dnes ma prenasleduje smola. Ráno som vyplnil svoje daňové priznanie a na obed som s ním bežal na úrad. Cestou domov mi začala vŕtať v hlave výška nedoplatku, tak som to začal prepočítavať a zistil som, že jedna položka (v môj prospech) z potvrdenia od zamestnávateľa tam chýba. Zakalkuloval som ju do opravného tlačiva a ušetril som 1200 Sk. Kvôli tomu sa oplatí ísť ešte raz na daňový úrad. Chyba lávky... Slečna za priehradkou ma presvedčila, že na tú položku nemám nárok...

Mimo (môjho) plánu som bol prvýkrát zapriahnutý do práce v záhrade. Považoval som to za premyslený spôsob mučenia, ale dobre, ostrihal som stromy, aj vinič... Pravda, spadol som z plastovej prepravky na šampusové fľaše, ktorú už roky používam pri dosahovaní vyšších mét. Zabudol som na zimný prírastok vlastnej hmotnosti... :) a nazbieranú neobratnosť...

Večer doma, spokojný že sedím, dal som sa do písania - spracovať jednu z mojich super tém na blogspot... Ku podivu sa mi darilo, s výsledkom som bol spokojný, až keď.... tá mašina zamrzla, ako by bolo -17. Ani sem, ani tam, jedine reset a strata všetkej mojej vypotenej múdrosti. Vzdávam to. Téma, ktorá sa takto zachová je nehodná môjho pera...

Ale, ak by ste chceli vedieť, o čom to bolo, bez mojich (vtipných) komentárov, nadpis ostal pôvodný (ten sa zachoval, potvora), odporúčam nasledovné poradie odkazov a budete vedieť skoro všetko. Vlastne iba 50%, zvyšok pointy pošlem každému na požiadanie mailom...

Jasné, že to je (malo byť) o holení, od kamenného noža cez britvu po "žiletku", proste trochu histórie... až po super moderný 5+1 systém s vibráciami a mikročipom (horúca novinka roku 2007)... a k čomu to (mimo iného) vedie... (v strojčeku je vraj zabudovaná mikrokamera na sledovanie tváre a ktovie ešte čoho, dámy, bacha...) bojkot systému 5+1.

Kto vydržal až do konca, je tu bonbónik, či čerešnička na torte... neviem, či to mám odporúčať dámam, alebo pánom... je to tiež o holení... podľa triangulačných bodov...

Koniec dnešnej smoly... (dúfam). Veľa šťastia, dobrú noc, deň, alebo čo práve beží na oblohe u vás...

.

6 komentárov:

  1. akáže smola.. :)
    akurát len v tých -1200, pád dopadol zrejme bez zranenia, čo je práve potešiteľné, PC občas zaštrajkuje každému práve v tej najnevhodnejšej chvíli..ale, predsa si stihol napísať článok, aj keď trochu o inom.. :)

    ...a dnes je opäť krásne slnečné ráno..a prebúdzajúci sa deň vhodný na výlety...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám už ,,smoly" dosť (vid. moj post it's possible). po viac než nešťastnom utorku som sa ešte stále nespamätala. odvtedy sa mi síce darí, ale akosi som mimo. tiez mi dnes volajako zamrzol...windows. ten nemam rada. ja som jedine na apple. vsetko, na com som robila, som nutene prepisovala rucne na papier a potom znova do pocitaca (uff, asponze viem prstoklad). nechcela som riskovat, zeby sa neulozene subory nedali ,,obnovit".

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mia, smola je možno silné slovo pri šťastných koncoch... nakoniec je to všetko iba hľadanie cesty z bludiska..
    .
    germa, hádam, či si chcela modifikovať sex, alebo gramatiku :)
    .
    ave.., záhadne sa vyjadruješ, ale že ti zamrzol windows, tomu rozumiem... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wabt, no na čo ty stále nemyslíš?!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. germa, myslíš, že myslím na zamŕzanie windows?

    OdpovedaťOdstrániť