2007/03/27

Teraz už viem

Od istého času dochádzam denne do práce na vzdialené pracovisko a neviem si to vynachváliť. Keď dokončím denný prídel práce, idem domov a mám od roboty svätý pokoj. Horšie to bolo, keď som pracoval doma. Teraz už viem, že nie je nič horšie ako pracovať doma.

Doma je na všetko čas, veď deň má 24 hodín. Tak sa ľahko práca odkladá z rána na obed, z obeda na večer a z večere na neskorú noc. V najhoršom si poviete, že ráno je múdrejšie večera... Tak prebiehal môj obvyklý pracovný deň doma. Až do chvíle, keď už nebolo kam uhnúť, potom nasledoval nevídaný finiš, so všetkými dôsledkami.

Preto ak môžete, radšej sa zamestnajte, ako by ste si mali brať prácu domov.

.

5 komentárov:

  1. Všetko má svoje pozitíva i negatíva a najlepšie je to zjavne vtedy, ak je človek disciplinovaný a dokáže si prácu doma zatriediť tak, aby mal i dosť voľna..lebo aj práca doma má bezosporu svoje výhody (trebárs také pohodlie)..
    Ale keďže málo ľudí je disciplinovaných (ja teda nie som) tak táto eventualita asi nie je tým najšťastnejším riešením..
    Okrem toho, pri práci mimo domu má človek viac možností stretnúť i porozprávať sa s inými ľuďmi..a to má tiež niečo do seba.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a čo s tými, čo sú zamestnaní a majú kanceláriu doma?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mia, germa, výhody aj nevýhody, to sa občas strieda.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňa ešte čakajú roky štúdia... ufff... počas toho sa doma asi veľa nenarobím :):)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ave, škola je prípravné štádium života (ťažkého.......:). Keď zvládneš poslednú školskú skúšku, začne ťa skúšať život...

    OdpovedaťOdstrániť