2007/06/10

Nestíham

Často mi napadajú témy, ktoré sú aktuálne, lenže nestíham a kým na ne príde rad (nálada), už často strácajú na aktuálnosti. Iba občas mi to vychádza, to sú tie lepšie dni, ako v reklame "I muži mají své dny..." Nehovorím o tomto blogu, tu si nepotrpím na aktuálnosť, presnejšie, tu je všetko čo práve napíšem, vrcholne aktuálne (pre mňa).

Napríklad dnes, vrátili sme sa z výletu, cestou bolo občas zamračené, občas búrkový dážď. Doma sme vyložili batožinu, vrátane vetrovky a dáždnika....... Veď práve nepršalo. Už keď som otváral garáž, lialo ako z krhly, za chvíľu som bol v ľahkom tričku a letných nohaviciach mokrý na Adama. Čo s tým, keď domov je to 300 m a do krčmy 20...?

Neskončilo to ako minule, práve som nemal chuť na studené pivo v mokrých boxerkách a čakať sa mi tiež nechcelo, tak som sa rozhodol nechať dokončiť nebesám dielo skazy... Neuveríte, aká príjemná bola potom horúca sprcha a ešte horúcejší čaj.

Odvtedy už uplynulo niekoľko hodín, stále je mi fajn a neostal som ani nasucho: vpravo, 15 cm od numerickej klávesnice stojí orosený veľký Kozel...

2 komentáre:

  1. niekedy to vykúpanie letnou búrkou býva aj príjemné.. :)
    najmä ak je horúco a prilepené šaty príjemne ochladzujú horúce telo..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mohlo by to vyzerať fajn, s tými prilepenými šatami......

    OdpovedaťOdstrániť